نظر کاربران اینترنت در مورد ترس گربه از خیار(ویدئو)

© AFP 2023 / Vyacheslav OseledkoШотландская вислоухая кошка на выставке в Бишкеке
Шотландская вислоухая кошка на выставке в Бишкеке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید ویدئوهایی ترس گربه از خیار که به وفور در شبکه های اجنتماعی منتشر شده اند را دیده باشید.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که ترس گربه ها در حقیقت از خود خیار نبوده و این واکنش لحظه ای آنها نسبت به واقعه غیرمنتظره است. برخی کاربران در رابطه با دلیل این موضوع می نویسند که گربه از آنچه که تا پیش از این کنار وی وجود نداشته و یکهو ظاهر می شود، احساس ترس به صورت ناخود آگاه می کنند. برخی نیز شباهت خیار به مار را دلیل ترس گربه ها می دانند.
لازم به ذکر است که اکثر پستانداران به ضورت ناخودآگاه از مار ترس دارند. آنچه که از مار در ذهن انسان ها نقش می ببند، موجودی خطرناک است که زهر آن می تواند براحتی انسان را از پای در بیاورد. در مقایسه رفتار دیگر حیوانات نسبت به مار نیز می توان فهمید که بسیاری از آنها نظر مشابهی درباره این خزنده دارند.

کاربرانی میگویند که این واکنش با خیار بهترین نتیجه را می دهد و استفاده از موز و یا کدو، تاثیر چندانی بر ضمیر ناخودگاه گربه ها برای ترس نمی گذارد. برخی نیز می گویند که گربه آنها نه تنها از خیار نمی ترسد، بلکه آن را می خورد.

ولی اکثر کاربران بر این عقیده اند که موضوع اصلی این واکنش گربه ها، غافلگیر شدن آنهاست، چراکه آنها در آن لحظه به هیچ وجه انتظار دیدن یک شیء که قبلا وجود نداشته را درکنار خود ندارند. برخی می گویند گذاشتن خیار در کنار گربه ها، وقتی که آنها مشغول خوردن هستند، ترس گربه ها را 2 چندان می کند، چراکه آنها در هنگام غذا خوردن حواسشان بیشتر به خوردن بوده و نسبت به سایر مواقع در معرض آسیب پذیری بیشتری قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала