مادلن اولبرایت می خواهد به نشانه همبستگی با مسلمانان به اسلام بگرود

© AP Photo / Richard DrewБывшая госсекретарь США Мадлен Олбрайт на шоу Mornings with Maria в Нью-Йорке
Бывшая госсекретарь США Мадлен Олбрайт на шоу Mornings with Maria в Нью-Йорке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دو فرمان پر سرو صدا را امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق فرمان اول شهرهایی که به مهاجران غیر قانونی پناهندگی بدهند، از دریافت کمک های باعوض فدرال (گرانت ها) محروم خواهند شد. شهرداران بیشتر طبق چنین شهرهایی دموکرات هستند. فرمان دوم ترامپ درباره احداث دیوار در 

مسلمانان از سراسر جهان به بازیگر معروف هالیوودی تبریک میگویند - اسپوتنیک ایران
تبریک مسلمانان به لیندزی لوهان برای گرایش او به اسلام
مرزامریکا با مکزیک است که به گفته رئیس جمهور ایالات متحده مخارج احداث آنرا خود مکزیکی ها خواهند پرداخت اما با این حال این فرمان با بیشترین انتقادات روبرو شده است.

دونالد ترامپ اظهار داشت:" ملتی که مرز نداشته باشد، ملت نیست. آمریکا از امروز کنترل خود بر مرز جنوبی را احیا می کند و روابط ما با مکزیک بهتر خواهد شد".
از سوی دیگر رئیس جمهور مکزیک دیروز دوباره اعلام کرد کشور وی برای ساختن دیوار در مرزش با امریکا هیچ پولی نخواهد پرداخت. امضای این فرمان همچنین با واکنش منفی شهروندان لیبرال امریکا روبرو شده است.
صدها نفر در برابر کاخ سفید تظاهرات اعتراضی برپا کرده و ترامپ را به بیگانه ستیزی متهم کردند. مادلن اولبرایت، وزیر خارجه اسبق آمریکا در صفحه اش درتوییتر نوشت آماده است به نشانه همبستگی با مسلمانان که ممکن است راه ورود آنها به امریکا بسته شود، به اسلام بگرود و شهردار شیکاگو اعلام کرد شهر وی به دادن پناهندگی به مهاجران غیر قانونی ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала