دست های محافظ ترامپ سوژه جدید کاربران اینترنت شد

© REUTERS / Jim Bourg Инаугурация избранного президента США Дональда Трампа в Вашингтоне
Инаугурация избранного президента США Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم تحلیف ترامپ با هزینه بسیار بالایی به پایان رسید. گفته می شود که یکی از دلایل پرهزینه بودن آن اقدامات امنیتی بود که در محافظت از ترامپ انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی عکس هایی را منتشر کردند و طی آن فرضیه مصنوعی بودن دست محافظ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را مطرح نمودند. به گفته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی محافظ رئیس‌جمهور جدید آمریکا در مراسم تحلیف سعی بر مخفی کردن نامحسوس دست خود که روی یک سلاح گرم در زیر کت وی بود داشت.


کاربران شبکه اجتماعی نیز در کامنت های خود به تحلیل این موضوع پرداختند. مثلا یکی از کاربران فیس بوک این امر را غیر عادی نمی داند و می گوید که "چرا که نه ؟ هر کس برای محافظت جان تدارک میبیند."


کاربر دیگری در صفحه فیس بوک در واکنش به این عکس و فرضیه عنوان شده می نویسد که "امریکا خودش یه تروریسته، کی جراعت داره یه تروریست رو بکشه!"



همچنین گفته شده است که دستان این محافظ از ابتدا تا پایان مراسم در یک وضعیت ثابت بود. با این وجود بعضی با دیدن کل مراسم، می‌گویند وی در چند موقعیت دست خود را تکان داده، به همین جهت ممکن است که این ایده نادرست بوده باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала