گفتگوهای نتانیاهو و ترامپ درباره مبارزه با رژیم ایران

© REUTERS / Amir Cohenراننده سابق نتانیاهو به فساد جنسی متهم شد
راننده سابق نتانیاهو به فساد جنسی متهم شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل وعده داده که در آینده نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا درباره مقابله با تهدیدات از سوی رژیم حکومت ایران گفتگو خواهد کرد.

نتانیاهو در صحفه فیس بوک خود پیامی ویدئویی به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی خطاب به مردم ایران منتشر کرده است. وی در این پیام ایرانیان را دوستان خطاب کرده و توضیح داده که صحبت از مبارزه با حکومت تئوکراتیک ایران است که به مردم ایران ستم روا می دارد و خواستار نابودی اسراییل است.

نتانیاهو همچنین می گوید: «هر روز این رژیم خواستار نابودی اسراییل است و می خواهد بین ما تخم نفاق بکارد. این کار صحیح نیست. ما دوستان شما هستیم و نه دشمنانتان. ما همیشه بین مردم ایران و رژیم حکومت ایران تفاوت قایل شده ایم».

مردم ما می توانند همراه با شما اینده آرامی را بسازند. ما موظف هستیم بر ترور و ظلم پیروز شویم، ما باید تضمین بدهیم که روزی می رسد که آزادی و دوستی احیا می شود.

نتانیاهو در پیام خود تفهیم می کند که در مبارزه با حکومت ایران روی دوستی با دستگاه جدید حکومت امریکا حساب کرده است.

من قصد دارم در آینده نزدیک با رییس جمهور دونالد ترامپ گفتگو کرده و با هم راه مقابله با تهدیدات حکومت ایران که خواستار نابودی اسراییل است را بررسی کنیم. وی در ادامه تاکید کرد معامله هسته ای که یکی از بزرگترین دستاوردهای دوره اوباما تلقی می شود نه تنها جایگاه ایران را به عنوان قدرت هسته ای محکم کرد، بلکه اجازه داد تا این کشور با لغو تحریم ها قدرت خود را گسترش داده و با کمک ماهواره های خود در تمام خاورمیانه پیش برود و گروهک های شبه نظامی در لبنان، سوریه و یمن را مجهز به سلاح کند. تهران نظامی بودن برنامه هسته ای را تکذیب می کند و اصرار دارد به همه بقبولاند که این برنامه صرفا با اهداف صلح آمیز است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала