کرملین ، وضعیت کریمه را غیرقابل مناقشه می داند

© Sputnik / Sergei Malgavkoکرملین ، وضعیت کریمه را غیرقابل مناقشه می داند
کرملین ، وضعیت کریمه را غیرقابل مناقشه می داند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک ، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : « مسئله کریمه قابل بحث نیست و وضعیت این منطقه از روسیه غیر قابل مناقشه است.»

روز سه شنبه ، نادژدا ساوچنکو، نماینده ی مجلس اوکراین که پیشتر در روسیه به خاطر پرونده قتل خبرنگاران در دانباس محکوم شده بود و به فرمان رئیس جمهور روسیه عفو شد، بیان داشت که اوضاع در دانباس جایی که مقامات اوکراین عملیات های نظامی علیه شبه نظامیان ترتیب می دهند ممکن است تنها با روش های صلح آمیز حل و فصل شود. به گفته ی وی ، بازگشت دانباس به اوکراین به روش غیر نظامی و با نشستن پشت میز مذاکره حل می شود و برای همین به طور موقت از ادعای مربوط به کریمه امتناع شود.
پسکوف ضمن پاسخ به این پرسش در خصوص اینکه آيا کرملین آماده است بر رهبران جمهوری های به رسمیت شناخته نشده تاثیر گذاشته تا الحاق رسمی کریمه به محدوده ی روسیه را دریافت نماید، گفت: « این مسئله برای روسیه کاملا غیر قابل بحث و غیر قابل مناقشه است. ما وضعیت قانونی، موقعیت و آینده ی مناطق روسیه را بحث و بررسی نمی کنیم. این موضوعی نیست که بخواهیم با کسی در خصوص آن گفتگو کنیم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала