رحیمی جهان‌آبادی: به صورت منطقی روحانی نباید در انتخابات 96 رقیب جدی داشته باشد

© AP Photo / Ebrahim Norooziدعوت فردوسی پور از روحانی برای حضور در برنامه 90
دعوت فردوسی پور از روحانی برای حضور در برنامه 90 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو فراکسیون امید معتقد است که مردم شاید نسبت به عملکرد دولت یازدهم انتقادهایی داشته باشند اما صدای رضایت آن‌ها بلندتر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا- جلیل رحیمی جهان‌آبادی با بیان این مطلب که عملکرد دولت را می‌بایست در حوزه‌های مختلف تقسیم بندی و مورد بررسی قرار دهیم، عنوان کرد: دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی فوق العاده عمل کرد و یکی از گره‌های تقریبا کور حوزه سیاست خارجی را بازکرد و با برداشته شدن تحریم‌های شورای امنیت و آژانس توانست ایران را از مرحله خطر عبور دهد.

نماینده مردم تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیز می‌گوید اصولگرایان تاکنون کاندیدای قدرتمندی از خود نشان نداده‌اند، اما سیاست همانند سکه‌ای است که به آسمان پرتاب شده و تا به زمین برسد بارها زیر و رو خواهد شد.

رحیمی جهان‌آبادی ادامه داد: به صورت عقلانی و منطقی نباید آقای روحانی رقیبی جدی داشته باشد و با چالش مواجه شود، اما این زمانی است که همه چیز را منطقی ببینیم. رفتارهای غیرمنطقی در سیاست بسیار اتفاق می‌افتد.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به انتقادهایی درخصوص عملکرد رییس این فراکسیون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سیاست اصلاح طلبان آرامش است،  آنان پس از یک دوره پر تنش، نوعی آرامش نسبی و حرکت آرام را ترجیح می دهند، چراکه تندروی به حرکت اصلاح طلبی و جنبش اصلاحات آسیب‌های بسیار سنگینی وارد کرده است.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: آقای عارف و مجموعه اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی به خوبی متوجه شده اند که نباید به سمت افراط و تفریط حرکت کنند. من آن چه که در رسانه ها به سیاست سکوت درباره آقای عارف تعبیر می‌شود را به حرکت گام به گام و میانه‌روی تعبیر می‌کنم.

نماینده تربت جام، تایباد و باخرز اظهار کرد: اگر فراکسیون امید صحیح عمل نمی کرد و فضای مجلس را دو قطبی می کرد، سه وزیر پیشنهادی دولت آقای روحانی به این راحتی رای نمی آورند و سیاست آهسته و گام به گام فراکسیون امید باعث شده که در خیلی از تصمیم گیری ها بخش اعظمی از آرای میانه‌روها و نیروهای مستقل با این فراکسیون همراه شود.

وی در پایان تاکید کرد که فراکسیون امید انسجام و اثرگذاری خود در مجلس شورای اسلامی را بدست آورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала