اعتراض گوینده خبر تلویزیون ایران به بی نظمی در پروازها

© AFP 2023 / Atta Kenareاعتراض گوینده خبر تلویزیون ایران به بی نظمی در پروازها
اعتراض گوینده خبر تلویزیون ایران به بی نظمی در پروازها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوینده خبر تلویزیون ایران که به نامشخص بودن زمان پروازها در ایران اعتراض کرده بود به شدن مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، "رضا حسین زاده" مدتی پیش در کلیپی که در یوتیوب و شبکه های اجتماعی پخش شده است اعتراض شدیدی نسبت به تاخیر پروازها و نامنظم بودن ایرلاین های ایرانی کرد.
در این کلیپ این گوینده مشهور به نمایندگی از بقیه مردم که از وضعیت پروازهای داخلی بسیار ناراضی هستند، از عدم احترام ایرلاین های ایرانی به وقت مسافران شکوه می کند.
به گفته او و بقیه مسافران ایرلاین های ایرانی به وقت مسافرینی که در بین آنها افراد سن بالا و اشخاص مریض نیز وجود دارد و می خواهند سفر بین شهرهای ایران داشته باشند احترام نمی گذارند و گاهی آنان را بلاتکلیف نگه می دارند.
یکی از مسافرین که از یکی از خطوط هوایی ایران بلیط تهیه کرده است ادعا می کند که از صبح تا شب در فرودگاه سرگردان است و این شرکت هواپیمایی جواب درستی در خصوص ساعت پرواز او به وی نمی دهد.
حسین زاده خواستار احقاق حقوق شهروندی مسافران است و معتقد است طبق قانون در صورتی که پروازی تاخیر می کند باید برای مسافرین آن وسائل رفاهی و مکان استراحت در نظر بگیرد اما در واقع این چنین نیست. شرکت های هواپیمایی نه تنها جوابگوی ساعت دقیقی برای پرواز خود نیستند بلکه مسافران را در فرودگاه بلاتکلیف می گذارند. یکی از مسافرین علت آن را کمبود هواپیما در ایران می داند و معتقد است بعضی از شرکت های هواپیمایی با داشتن تعداد اندکی هواپیما می خواهند به کل مردم خدمات ارائه دهند و در صورتی که در ساعتی مسافرین به حد نصاب نرسند چند پرواز را باهم یکی می کنند تا از سود بیشتری برخوردار شوند و در این میان حقوق شهروندی مسافرین قربانی سودجویی شرکت های هواپیمایی می شود.
حسین زاده همچنین اضافه کرد در همه جای جهان تاخیر بصورت اتفاقی رخ می دهد و مثلا هفته ای یکبار به دلیل مشکل غیرقابل پیش بینی ممکن است پرواز به تاخیر افتد اما ایرلاین های ایرانی تقریبا همیشه در پروازهای خود تاخیر دارند.
او همچنین گفت در صورت تاخیر بیش از حد من به برنامه زمان بندی خود برای حضور در تلویزیون و گفتن اخبار نخواهم رسید و مسئولین باید جوابگو باشند.
این خبر مربوط به 2 هفته گذشته است ولی روز به روز مخاطبان، کامنت ها و واکنش بینندگان بیشتری را در بر می گیرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала