واکنش کاربران اینترنت به خبر استعفا کی روش

© AP Photo / Victor R. Caivanoدلجویی کی روش از رونالدو
دلجویی کی روش از رونالدو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، خبر استعفای کارلوس کی روش از سمت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران با واکنش های مختلفی از سوی کاربران اینترنت در شبکه های اجتمناعی و پرتال های خبری مواجه شد.

یادآور می شویم که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس سفر اردوی تدارکاتی به کشور امارات متحده عربی به تهران برنشگت. گفته می شود که او دلیل استعفایش را "مهیا نبودن شرایط مناسب برای ادامه تحقق طرح جام جهانی" اعلام کرده است
پیش از خبر قطعی استفای کی روش، امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگوی تلفنی زنده با مجری اخبار شبکه 3 رسانه ملی ایران گفت که مذاکراتی با حضور چندی از مقامات ارشد فدراسیون با وی صورت خواهد گرفت.
به نظر می رسد که کی روش از این موضوع که رئیس فدراسیون فوتبال ایران بتواند برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس را وادار به همکاری با تیم ملی ایران کند نیز دلسرد شده است. البته شایان ذکر است که این نخستین بار نیست که این مربی پرتغالی از سمت خود از مربیگیری تیم ملی ایران استعفا می‌دهد.
کاربران اینترنت در این رابطه واکنش های مختلفی از خود نشان دادند. برخی از وی حمایت کرده و خواستار حضور مداوم او به عنوان سرمربی تیم ملی هستند و برخی دیگر از استفای او ابراز حرسندی می کنند. توجه شما را به پرطرفدارترین آنها جلب می کنیم.

شوک به فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
شوک به فوتبال ایران
در یک طرف کاربران با ابراز خرسندی از این موضوع نوشتند:
میلاد:بالاخره دست کی روش رو شد. فکر کنم اکثر فوتبال دوستان اعتقاد دارند که اولویت جاری با تیم ملی امید هست و نه بازی های دوستانه تیم بزرگسالان. باید زودتر از اینها استعفا می داد. فقط به فکر جیبش و منافع خودش هست. هر روز داشت به مربی های ما توهین میکرد.
سجاد: مادربزرگ منم اگر سرمربي تيم ملي بود ايران دور اول جام جهاني از گروهش حذف مي شد و جام ملتهاي آسيا هم از اون گروه آبكي بالا ميرفت و بعد حذف ميشد!! مثلأ كيروش براي ايران چيكار كرده كه مادربزرگ من نميتونه انجام بده؟! فرقش اينه كه كيروش مترجم داره مادربزرگم ديگه نياز به مترجم نداشت.


این در حالی است که اکثر کاربران با طرفداری از وی نوشتند:
الناز: وقت توضیح ندارم. به یک مورد بسنده میکنم. کجا توی ۱۵ سال گذشته همچین خط دفاعیی داشتیم؟؟
بخشنده: تازه داشت فوتبال ایران پیشرفت می کرد واقعا حیف این مربی حرفه ای که از ایران برود.
محمد رهایی: در رصورت رفتن کی روش فدراسیون اشتباه بزرگی رو مرتکب خواهدشد واین لطمه سنگینی به تیم ملی واین خواهدکرد. ازاقای کفاشیان خواهش میکنم اجازه این کاروندهند
محمد: خیلی بد شد مربی بزرگی رواینجوری از دست بدیم.حالا کفاشیان میخواد چیکار کنه.با اون خنده های الکی.مربی ایرانی میخواد بیاره که هنوز زمین منچستر از نزدیک ندیدن.
علی: واقعاً جای تاسف داره که به نظر بنده تنها مربی خارجی بوده که اینهمه تعصب راجب تیم ملی داره و دوست داره این تیم رو به یه جایی برسونه ولی متاسفانه همچین اعتقادی رو تو مسئولین فدراسیون نمی بینه دلیلش رو واقعاً نمی دونم چیه که فدراسیون اینهمه کارشکنی میکنه حس میهن پرستیتون کجا رفته که بخاطر بهانه های واهی این رفتارو میکنین انهم در این موقعی که کمتر از چند ماه دیگه بازیهای انتخابی داره شروع میشه تو این شرایط تغییر مربی فقط میتونه به ضرر و زیان نیم ملی باشه واقعاً جای تاسف و تعجب داره.
aryan: بابا اینا دیگه کین؟!کیروش بهترین مربی تاریخ ایران بود.واسه چی برش داشتن؟کفاشیان باید بره از فدراسیون دیگه خیلی وقته تو فدراسیون هست…هیچ کاریم نکرده…

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала