متن سخنرانی تقلبی رئیس جمهور غنا در مراسم سوگند

© AFP 2023 / Frederic J. Brownمتن سخنرانی تقلبی رئیس جمهور غنا در مراسم سوگند
متن سخنرانی تقلبی رئیس جمهور غنا در مراسم سوگند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور غنا در متن سخنرانی مراسم تحلیف خود از جملات بیل کلینتون و جرج بوش پسر ، روسای جمهور پیشین آمریکا استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایسنا، به نقل از روزنامه واشنگتن پست نوشت: "نانا آکوفو-آدو"، رییس جمهوری جدید غنا در سخنرانی نیم ساعته ابتدا از واژه‌هایی که جورج بوش پسر در مراسم سخنرانی سوگند در سال 2001 استفاده کرده بود، بکار برد و گفت: من از شما می‌خواهم تا بجای تماشاچی و نظاره گر، شهروند باشید؛ آنهم شهروندانی مسئولیت پذیر که جامعه و کشور خودتان را بسازید.
وی سپس از مطالب استفاده شده از سوی بیل کلینتون، رییس جمهوری پیشین آمریکا مربوط به سال 1993 استفاده کرد و گفت: اگرچه چالش‌های ما ترسناک هستند اما ما قدرتمندیم. مردم غنا خستگی ناپذیر، مسئولیت پذیر و امیدوارند. ما باید چشم انداز داشته باشیم.
ایوجین آرهین، مدیر اطلاع رسانی در دفتر ریاست جمهوری غنا در فیس بوک خود از این مساله عذرخواهی کرده و بیان داشت:‌ من بابت این مطالب نوشته شده بدون ارجاع آنها به متن اصلی عذرخواهی می‌کنم. این مساله هرگز عمدی نبوده است.
رییس جمهوری جدید غنا در روز شنبه سوگند خود را ایراد کرد. روز شنبه مردم غنا در میدان استقلال پایتخت این کشور حضور یافتند تا شاهد مراسم تحلیف رئیس جمهور باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала