سلاح انتحاریون را در حلب درهم شکستند

© Photo / Official VK account of the Ministry of Defence of the Russian FederationРабота инженеров Международного противоминного центра Вооруженных Сил России в освобожденном Алеппо
Работа инженеров Международного противоминного центра Вооруженных Сил России в освобожденном Алеппо - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه پیروزی در شهر «حلب» سوریه یک هدیه الهی بود، گفت: نیروهای مقاومت موفق شدند مرگبارترین سلاح تکفیری ها در حلب را درهم بشکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، شیخ نعیم قاسم با اشاره به مهم‌ترین دلایل پیروزی نیروهای سوریه و حزب الله در نبرد حلب تاکید کرد که این نیروها، مرگبارترین سلاح تروریست ها یا همان سلاح انتحاریون را در حلب درهم شکستند.

وی افزود: این درحالی است که تکفیری ها عقیده داشتند که تنها با عملیات انتحاری و انفجاری عوامل تروریستی، میدان برای تروریست‌ها خالی خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تروریست ها درحالی چنین عقیده ای داشتند که نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با ایمان و اراده و پایداری خود، این سلاح تروریست ها را درهم شکستند و این امر همه معادلات میدان جنگ حلب را تغییر داد.

وی افزود: پیروزی حلب هدیه ای الهی بود که به برکت خون شهدا و پایداری در مقابله با فکر تکفیری محقق شد.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر این که حزب الله همواره از راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در سوریه حمایت می کند، تصریح کرد که حزب الله هیچ طرح و برنامه سیاسی در سوریه یا منطقه ندارد و نکته مهم آن است که لبنان و سایر کشورهای همجوار در امن و امان باشند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان از تلاش های العالم در پوشش دادن جنگ در سوریه به ویژه جنگ آزادسازی حلب در مقابله با جنگ روانی دشمن، قدردانی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала