عامل تیراندازی در فرودگاه فلوریدا به اعدام محکوم می شود

© REUTERS / Zachary Fagensonعامل تیراندازی در فرودگاه فلوریدا به اعدام محکوم می شود
عامل تیراندازی در فرودگاه فلوریدا به اعدام محکوم می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان آمریکایی اعلام کرد عامل تیراندازی که در یک فرودگاه ایالت فلوریدا 5 نفر را به قتل رساند احتمالاً به مجازات اعدام محکوم خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، دادستان فدرال آمریکا باعلام کرد، عامل تیراندازی در فردوگاه فورت لادردیل در ایالت فلوریدا در صورت احراز جرم با مجازات اعدام روبرو خواهد شد.
این حادثه روز جمعه در محل تحویل چمدان در فرودگاه فورت لادردیل رخ داد. در اثر این تیراندازی پنج تن کشته و بیش از40 نفر زخمی شدند. عامل این تیراندازی استبان سانتیاگو، 26 ساله که از سابقه خدمت در ارتش و جنگیدن در عراق برخوردار است، می باشد. همچنین روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر اختلالات روانی وی و تحت درمان بودن وی منتشر شده بود.
طبق گزارش آسوشیتدپرس، دفتر دادستان میامی با تنظیم شکایت‌ نامه‌ای استبان سانتیاگو را به ارتکاب اعمال‌خشونت‌باری که به قتل منجر شده متهم کرده است. این اتهام، در صورت اثبات در دادگاه مجازات اعدام به دنبال خواهد داشت.
بر اساس گفته کارشناسان او به قصد تیراندازی وار فرودگاه شده و همچنین اینکه ممکن است این اقدام یه حمله تروریستی باشد را رد نکردند. با این حال پلیس با جستجو در محل سکونت وی همچنین کامپیوتر و تلفن سانتیاگو نشانی از سازمانهای تروریستی نیافتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала