تیراندازی در فرودگاه فورت لادردیل

© REUTERS / Zachary Fagensonتیراندازی در فرودگاه فورت لادردیل
تیراندازی در فرودگاه فورت لادردیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عامل تیراندازی جمعه شب در فرودگاه فورت لادردیل فلوریدا که منجر به کشته و زخمی شدن چندین تن شد یک کهنه‌سرباز جنگ امریکا در عراق بوده است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرس تی وی عامل تیراندازی جمعه شب در فرودگاه فورت لادردیل فلوریدا که منجر به کشته و زخمی شدن چندین تن شد یک کهنه‌سرباز جنگ امریکا در عراق بوده است.

استبان سانتیاگوی 26 ساله حدود ساعت 13 روز جمعه (به وقت محلی) در بخش تحویل چمدان‌های این فرودگاه سلاح نیمه‌خودکارش را از چمدان بیرون آورد و مسافران حاضر در این بخش فرودگاه را به رگبار بست.

یکی از مقام‌های بلندپایۀ پلیس در شهرستان بروارد در توئیتر نوشت این کهنه‌سرباز 26 ساله اسلحه را داخل دستشویی مسلح کرد و پس از بیرون آمدن از آنجا به روی مردم آتش گشود.

سانتیاگو بلافاصله بعد از این تیراندازی بازداشت شد و مدت زمانی طولانی مورد بازجویی مأموران پلیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) قرار گرفت.
در همین حال، جورج پیرو، مأمور ویژه اف‌بی‌آی، اعلام کرد بازرسان احتمال تروریستی بودن این تیراندازی را رد نکرده‌اند.

شاهدان عینی به شبکۀ خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» اعلام کردند مهاجم بعد از آنکه مهماتش به پایان رسید، تسلیم پلیس شد.

در تیراندازی پنج نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند. حدود 30 نفر نیز به دلیل کبودی‌ها و شکستگی‌های ناشی از آشوبی که این تیراندازی به بار آورد، راهی بیمارستان شدند.

در پی این حادثه نیروهای امنیتی و پلیس فرودگاه را به محاصره خود درآوردند و تدابیر ویژه امنیتی را در محل فرودگاه اجرا کردند که سرگردانی هزاران مسافر را به دنبال داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала