هتلی با باغ عمودی

© Fotolia / Hakase420Японка в национальной одежде сидит в саду
Японка в национальной одежде сидит в саду - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرح درختکاری شهرهای بزرگ پیشنهاد شد.

بزودی در سنگاپور یک هتل غیرعادی ساخته خواهد شد. نمای بیرونی آن با باغ عمودی پوشانده خواهد شد و در محوطه بین طبقات درخت و بوته کاشته خواهد شد. بدین ترتیب محوطه ای برای استراحت مهمانان هتل در شهر پرجمعیت ایجاد گشته و سطح آلودگی محل را کاهش خواهد داد.
به گزارش novate.ru آرشیتکت های شرکت WOHA یکی از آخرین پروژه های خود — هتلی با « نمای جاندار» Оasia Hotel Downtown را در سنگاپور معرفی کردند. نمای بیرونی این هتل با درختان پوشیده خواهد شد که وجه تمایز این ساختمان با دهها آسمانخراش دیگر خواهد بود.
گیاهان گرمسیری بخش مهمی از برنامه « بازگشت گیاهان» به شهر خواهد بود که زمانی در محوطه شهر رشد می کردند. انتظار می رود گیاهان این آسمانخراش فقدان درختان در مساحت 10 ساختمان مجاور را جبران کند. بر شبکه آلومینیومی قرمز رنگ 12 نوع گیاه « لیانا» پرورش خواهد یافت که محیط مناسبی برای تأمین غذای پرندگان و حشرات ایجاد خواهد کرد.
مساحت کل هتل 19416 متر مربع خواهد بود. در داخل ساختمان باصطلاح چند باغ آسمانی — Sky gardens- ساخته خواهد شد. آنها نوعی پارک باز خواهند بود که مهمانان هتل می توانند با نشستن روی نیمکت های پارک زیر سایه درختان و هوای پاک استراحت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала