کنوانسیون جهانی تهران میزبان راهنمایان گردشگری از سراسر دنیا

© Photo / Kamyar AdlТуристы на улице Тегерана, Иран
Туристы на улице Тегерана, Иран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای سیاستگذاری کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری گفت: 250 راهنما از 45 کشور در کنوانسیون جهانی 2017 که برای اولین بار است در ایران برگزار می شود، شرکت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا- از سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محسن حاجی سعید در نشست هم اندیشی راهنمایان گردشگری سراسر کشور برای کنوانسیون 2017 اظهار کرد: برای کسب این میزبانی بیش از 2 سال تلاش و رایزنی کردیم.

وی افزود: میهمانان این کنوانسیون قطعا در کشورهایشان به تبلیغ ایران واقعی خواهند پرداخت که پیش از این به دلیل پروژه ایران هراسی غرب، هیچ نمود حقیقی در رسانه هایشان نداشته است.

حاجی سعید ادامه داد: برای اینکه میزبان شایسته ای باشیم از لحظه ورود به فرودگاه تا لحظه خروج راهنمایان برنامه مدونی داریم.

نایب رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: این همایش مفتخر است در روز افتتاحیه میزبان دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی به عنوان عالی تریم مقام گردشگری دنیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در کسب میزبانی این همایش، پنج هزار مکاتبه با راهنمایان جهان انجام شد و اکنون که برای برپایی این دستاورد بزرگ و به یادماندنی فقط یک ماه فرصت داریم باید تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته به کار ببندیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала