هنرپیشه آمریکایی به "سی ان ان" از واقعیتهای حلب میگوید (ویدئو)

© AFP 2023 / George Ourfalianهنرپیشه آمریکایی به "سی ان ان" از واقعیتهای حلب میگوید
هنرپیشه آمریکایی به سی ان ان از واقعیتهای حلب میگوید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارلا اورتیز گفت، باید صدای واقعی سوریه را بشنویم و به جنگ خاتمه دهیم.

به گزارش اسپوتنیک، کارلا اورتیز هنرپیشه آمریکایی که در سوریه به ساخت یک فیلم مستند پرداخت در مصاحبه با شبکه آمریکایی"سی ان ان" گفت، غرب رویکرد خود را نسبت به جنگ در سوریه تعقیر می دهد.
اورتیز در مصاحبه با خبرنگار فاکس 11 گفت، زمانی که ساکنین مناطق شرقی حلب از این شهر خارج می شدند، او در حلب حضور داشته. او اضافه کرد هر آنچه در حلب صورت می گرفت آنرا تحریف می کردند؛ به عنوان مثال بسیاری از کاربران غیرواقعی در توییتر از حملاتی در این شهر خبر دادند.
اورتیز حتی به نوشته بانی العابد دختر هفت ساله که درتوییتر به زبان انگلیسی مطلبی را منتشر کرد، مشکوک است.
کارلا اورتیز در برنامه زنده "سی ان ان" اضافه کرد، این غیر ممکن است، من درآنجا حضور داشتم. آنجا اینترنت وجود ندارد. در شرق حلب بیشتر از 85 روز است که برق قطع شده و تنها عده کمی از اینترنت 3 جی استفاده می کنند. وی تاکید کرد، در شرق حلب ده ها گروه تروریستی با نامهای مختلف وجود دارد، اما برای ساکنین این مناطق هیچ فرقی نمی کند و آنان را فقط با نام تروریست می شناسند.
"غیرنظامیان این مناطق از گرسنگی و محروم بودن خود از آموزش و کشته شدن کسانی که قصد رفتن به مناطق دیگر را داشتند توسط ترویستها برای این هنرپیشه آمریکایی گفتند."
اورتیز گفت، باید صدای واقعی سوریه را بشنویم و به جنگ خاتمه دهیم.
او در مصاحبه با فاکس 11 تاکید کرد، ما باید یک بازنگری به سیاستهای خود داشته باشیم. ما با نیت خوب از مخالفان سوری حمایت کردیم، اما آنان دیگر وجود ندارد.
فیلم مستند کارلا اورتیز با نام "صدای سوریه" در تابستان 2017 اکران خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала