روسیه با آمریکا بر سر اینکه ارتش آنان قوی است اختلافی ندارد، اما معتقد است ارتش روسیه قویتر از هر متجاوزی می باشد

© Sputnik / Alexei Druzhininروسیه با آمریکا بر سر اینکه ارتش آنان قویتر است اختلافی ندارد، اما معتقد است ارتش روسیه قویتر از هر متجاوزی می باشد
روسیه با آمریکا بر سر اینکه ارتش آنان قویتر است اختلافی ندارد، اما معتقد است ارتش روسیه قویتر از هر متجاوزی می باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، روسیه با آمریکا بر سر اینکه ارتش آنان قویتر است اختلافی ندارد، اما معتقد است ارتش روسیه قویتر از هر متجاوزی می باشد.

به گزارش"اسپوتنیک" ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست مطبوعاتی سالانه خود اعلام کرد، روسیه با آمریکا بر سر اینکه ارتش آنان قوی است اختلافی ندارد، اما معتقد است ارتش روسیه قویتر از هر متجاوزی می باشد.
پوتین اضافه کرد، به چه دلیل یکی از مقامات رسمی دولت آمریکا ناگهان ادعا می کند که ارتش آنان قویتر است؟ این مسئله در واقع وجود دارد، آنها دارای موشک، زیردریایی، ناوهای هواپیمابر هستند، ام ما نمی گوییم که آنها قوی نیستند بلکه در مورد اینکه ما از هر نیروی متجاوزی بالقوه قویتر هستیم، صحبت می کنیم.
رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه در حال حاضر قویتر از هر نیروی متجاوز بالقوه می باشد، و برای حفظ آن نباید غفلت کرد. شکست در نوسازی ارتش، نیروی دریایی و سیستم آموزشنیروهای نظامی غیر قبول است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала