رسانه: سیا مرگ کیم جونگ ایل را پیش بینی کرده بود

© Sputnik / Mariia SidibeГраждане Северной Кореи во время посещения монумента Ким Ир Сену и Ким Чен Иру в центре Пхеньяна
Граждане Северной Кореи во время посещения монумента Ким Ир Сену и Ким Чен Иру в центре Пхеньяна - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا و سازمان اطلاعات کره جنوبی توانسته بودند در سال 2008 عکس های رایانه ای کیم جونگ ایل، رهبر سابق کره شمالی را به دست آورده و بطور بسیار دقیقی پیش بینی کنند که وی حداکثر 3 تا 5 سال دیگر عمر خواهد کرد. به گزارش اسپوتنیک ، روزنامه ژاپنی آساهی سینبون این مطلب را با استناد به منابع مطلع اعلام کرده است

بر اساس این گزارش، کیم جونگ ایل اوت 2008 دچار خونریزی مغزی شد و از پزشکان فرانسوی و چینی برای درمان وی دعوت کردند. آنها در درمان رهبر کره شمالی موفق بودند و وی در ماه اکتبر اجرای وظایف خود را از سر گرفت. روزنامه ژاپنی نمی نویسد که عکس های گرفته شده از طریق توموگرافی رایانه ای مغز کیم جونگ ایل چگونه به دست سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا و سازمان اطلاعات کره جنوبی افتاده اما ادعا می کنند مطالعه وضع سلامتی رهبر کره شمالی با بر اساس این عکس ها ممکن شده و به این نتیجه رسیدند که وی حداکثر 3 تا 5 سال دیگر دچار خونریزی مغزی جدید شده و اینبار جان سالم به در نخواهد برد.
کیم جونگ ایل پس از اعاده سلامتی خود رد سال 2008 زندگی پر تحرکی داشت، بازدید ها کاری زیادی انجام داده و از جمله به روسیه و چین سفر کرد.
رهبر کره شمالی 17 دسامبر 2011 ، سه سال و چهار ماه پی از خونریزی مغزی اولش در گذشت و به دنبال ان کیم جونگ اون، پسرش به رهبری رسید.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала