اسپوتنیک – نظرات: اکثر ساکنین کشورهای غربی معتقدند که مسئله پناهجویان وخیم تر شده است

© AFP 2023 / Aris MessinisСпасение ребенка с терпящего бедствие судна с мигрантами в Средиземном море
Спасение ребенка с терпящего бедствие судна с мигрантами в Средиземном море - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تمامی کشورهای غربی تعداد کسانی که معتقدند اوضاع وخیم تر شده از تعداد کسانی که مطمئنند بهبود حاصل شده ، بیشتر است. اکثریت ساکنین فرانسه (۶۷٪) ایتالیا (۷۹٪) و بریتانیا (۵۳٪) مطمئنند که اوضاع در رابطه با پناهجویان بدتر شده است. بیشترین سهم از نارضایتی بحران مهاجرت در ایتالیاست یعنی ۷۹ ٪ و کمترین آن در لهستان یعنی ۳۵٪ است.

© Sputnikاسپوتنیک – نظرات: اکثر ساکنین کشورهای غربی معتقدند که اوضاع مهاجرین وخیم تر شده است
اسپوتنیک – نظرات: اکثر ساکنین کشورهای غربی معتقدند که اوضاع مهاجرین وخیم تر شده است - اسپوتنیک ایران
اسپوتنیک – نظرات: اکثر ساکنین کشورهای غربی معتقدند که اوضاع مهاجرین وخیم تر شده است
نظر سنجی توسط شرکت برجسته ای در فرانسه انجام شد ، شرکت آیفوپ از ۲۲ تا ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۶ این نظر سنجی اجتماعی را انجام داده است.
در این نظر سنجی ۷۰۴۳ نفر در سنین بالای ۱۸ سال شرکت کردند:
فرانسه:۱۰۰۴
آلمان: ۱۰۰۰
اسپانیا: ۱۰۰۱
ایتالیا: ۱۰۰۲
لهستان: ۱۰۱۲
بریتانیا: ۱۰۱۲
آمریکا: ۱۰۱۲

این انتخاب بر اساس جنسیت، سن و محل جغرافیایی صورت گرفته است. حداکثر اشتباه انتخاب برای این نظرسنجی در کل بر اساس کشورها ۳.۱٪ +- است. این نظر سنجی برای سالگرد حادثه ی کلن تهیه شده است. در شب سال نو و در آغاز سال ۲۰۱۶ در آلمان حمله ی مهاجرین در کلن اتفاق افتاد.
براساس تحقیقات در شب اول ژانویه سال ۲۰۱۶ تقریبا هزار فرد جوان طی چند ساعت تا سال نو در میدان نزدیک کلیسای جامع کلن و ایستگاه مرکزی قطار جمع شدند. به گروه های کوچک تقسیم شده و به زنان حمله کردند. در بین این مهاجمین مهاجرینی از الجزایر، عراق، تونس، لیبی، ایران و مقدونیه بودند.
پس از شب سال نو بیش از ۱۲۰۰ شکایت به دست پلیس رسید. تقریبا ۵۰۰ مورد تجاوز جنسی بود. یادآوری می کنیم که چندی پیش یعنی ۱۵ دسامبر اولین گروه مهاجرین افغان از آلمان دیپورت شدند. دولت آلمان از ارائه ی پناهندگی به آنها امتناع کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала