علت اصلی همجنسگرایی، ارواح خبیثه است!

© Fotolia / KitjaГомосексуалисты
Гомосексуалисты - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایندگان بنیاد مطالعات علوم معنوی هند "Spiritual Science Research Foundation" علت وقوع پدیده همجنسگرایی را ثابت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه مترو، کارکنان این سازمان اعلام کرده اند که علت همجنس گرایی، ارواح خبیثه و شیطانی است که پس از تسخیر بدن شخص او را تبدیل به فردی می کند که به همجنس خود عشق بورزد.

سایت سازمان بنیاد مطالعات علوم معنوی هند "SSRF" نموداری منتشر کرده است که بیشترین احتمال ابتلا به همجنسگرایی در انسان را نشان می دهد.

بر اساس اعلام این سازمان، 5 درصد دلیل گرویدن افراد به همجنسگرایی، تغییرات ناگهانی هورمونی می باشد، 10 درصد از مشکلات روانی بوده و 85 درصد را دلایل معنوی تشکیل می دهد که عمدتا مربوط به ارواح و شیطان می باشد."

در توضیحات این نمودار اینگونه نوشته شده است:
"مردان همجنسگرا می شوند زیرا بدن آنها توسط ارواح جنس مونث، اسیر و تسخیر می شود و همین امر باعث می شود ارواح شخص را مجبور کنند که توجه ویژه ای نسبت به جنس مشابه خود داشته باشد. همین امر در مورد همجنسگرایان زن نیز صادق است. جسم آنها توسط ارواح شیطانی مرد تسخیر می شود."

نمایندگان این بنیاد همچنین هشدار دادند:
"بزرگترین خطر از سوی رژه همجنسگرایان منتشر می شود، زیرا آنها دارای تشعشعات منفی هستند که هیچ کس از نفوذ آن در امان نیست."

اما با این وجود به گفته کارکنان بنیاد پژوهشی علوم معنوی، همجنسگرایی قابل درمان است.

نمایندگان این بنیاد مذهبی توصیه می کنند که برای درمان، همجنسگرایان باید 108 بار لفظ " om rudrāya namaha" را ذکر کرده و سپس 45 دقیقه انگشت شست و انگشت اشاره دستان را بهم فشار دهند. سپس انگشتان را به سمت پیشانی هدایت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала