برقراری امنیت کامل در تدمر

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyУлица Колоннад и Тетрапилон в исторической части Пальмиры
Улица Колоннад и Тетрапилон в исторической части Пальмиры - اسپوتنیک ایران
اشتراک
«فؤاد خضور» سرتیپ ارتش سوریه که در داخل شهر تدمر حضور دارد،‌ ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ورود تروریست‌های تکفیری داعش به داخل این شهر را بی‌اساس خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، «فؤاد خضور» سرتیپ ارتش سوریه که در داخل شهر تدمر واقع در حومه حمص حضور دارد، تأکید کرد شهر تدمر در امنیت کامل به سر می‌برد.

این سرتیپ ارتش سوریه افزود: شهر تدمر در حال حاضر در کنترل کامل ارتش قرار دارد و هرگونه سخن دیگری دروغ است (برخی رسانه‌ها مدعی ورود داعشی‌ها به تدمر شده بودند).

وی تأکید کرد: ما اکنون در مرکز شهر تدمر هستیم و در میدان اصلی آن قدم می‌زنیم، جنگنده‌های ارتش لحظاتی پیش یک ستون از خودروهای داعشی‌ها را در نزدیکی منطقه السخنه که از سمت الرقه آمده بودند، هدف قرار داده به‌طور کامل منهدم کردند.

سرتیپ خضور اظهار داشت جنگنده‌ها در حال حاضر مواضع گروه تروریستی داعش را در شرق تدمر و شمال آن و نیز در ورودی وادی الذکاره در شمال غربی الطار بمباران می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورود تروریست‌های داعشی به شهر تدمر غیرممکن است، همچنان که مواضعی را که این گروه تروریستی اشغال کرده بود، به‌زودی طی ساعات آینده پس خواهیم گرفت.

اطلاعات وارده از رسیدن استحکامات جدید برای نیروهای ارتش به اطراف شهر تدمر و استقرار آن در محورهای نبرد در منطقه حکایت می‌کند، برخی رسانه‌ها مدعی ورود تروریست‌های داعشی به داخل شهر تدمر شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала