سیگنال الکلیسم

© Fotolia / Itakdaleeاعتیاد به الکل
اعتیاد به الکل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان مسیر سیگنال الکلیسم را کشف کردند.

الکلیسم یک بیماری مزمن روانی است  که بصورت اعتیاد روانی و فیزیکی به  الکل نمایان می شود.

به گزارش Naked-Science.ru بطور دقیق این سیگنال مشخص نشده است.  پژوهش های قبلی  نشان دادند  که تحمل کم نسبت به الکل با هورمون FGF21 در ارتباط است.

برای تشخیص ارتباط  این هورمون با پروتئین های دیگر، متخصصان کالج سلطنتی  لندن، مرکز جنوب — غرب طبی دانشگاه  تگزاس و دیگر موسسات  علمی به تجزیه و تحلیل ژنوم نمونه های  وسیعی در  تاریخ  تحقیقات مشابه پرداختند- 105898 نفر.

نتیجه تحقیقات نشان داد  که هورمون مذکور  با پروتئین β-Klotho در ارتباط است.  محققان  موش هایی را  مورد آزمایش قرار دادند که β-Klotho در آنها تولید نمی شد و به آنها انواع مختلف مواد غذایی از جمله نوشابه الکلی دادند.  این موش ها  الکل را حتی با تزریق مقدار اضافی FGF21 ترجیح دادند.

به عقیده متخصصان ، اطلاعات دریافتی  اشاره به آن است  که وابستکی به الکل  با مسیر سیگنالی FGF21-β-Klotho در ارتباط است  و آنها می توانند به طراحی  روش  پیشگیری از ابتلا به الکلیسم کمک کنند.  با این روش می توان  از شدت بیماری الکلیسم  کاست که تأثیر مثبتی بر  سیستم بهداشت و بهداری بطور کل خواهد گذاشت، زیرا  الکلیسم خطر و ریسک  پیشرفت بیماری های قلب و عروق را  افزایش می دهد  که دلیل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала