حکم اعدام بابک زنجانی لغو نشده

© Fotolia / Borna Mirahmadianوزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران هفته آینده به مسکو می آید
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران هفته آینده به مسکو می آید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنوز پرونده منجر به صدور حکم نشده که اگر این اتفاق بیفتد اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی درباره خبر منتشره در روز گذشته مبنی بر لغو حکم اعدام زنجانی گفت: این موضوع را معاون دیوان عالی رسما تکذیب کرد البته هنوز پرونده منجر به صدور حکم نشده که اگر این اتفاق بیفتد اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.
اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دستور رسیدگی به لغو سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس در مشهد به شما ارجاع شده است؟ گفت: در حال بررسی موضوع هستم و به زودی گزارشم تکمیل می‌شود. ضمن اینکه در این رابطه از قوه قضاییه گزارش دقیق‌تر و جزئی‌تری گرفته‌ام. همچنین از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و استانداری خراسان رضوی هم گزارش مکتوب و شفاهی را گرفته‌ام. 
وی تصریح کرد: سوالات و تحقیقات در خصوص موضوع لغو سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس انجام شده و انشالله به زودی به نتیجه می‌رسد.
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه اتمام حجت شما در بحث پرونده حقوق‌های نجومی با دولت به کجا رسید؟ گفت: قوه قضاییه در این باره منتظر ماند و ار طرف دولت هم هیچ پرونده‌ای به قوه ارجاع نشده و از طرفی هم دیوان محاسبات تا کنون به عنوان اینکه کسی را متهم قلمداد کرده باشد اتفاقی نیفتاده اما سازمان بازرسی به دادستان تهران گزارش خود را ارائه کرده است. البته از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گزارشی به دادستان تهران داده شده و دادستان هم به فعالیت‌های خود در این خصوص مشغول است. تعدادی از افرادی که در این پرونده‌ها اتهامی متوجه‌شان است در مقام احضار هستند.
وی درباره 2 وزیری که هنوز لیست اموالشان را جهت ارائه به قوه قضائیه کامل نکرده‌اند گفت: این افراد لیست را داده‌اند اما ناقص است و باید این نواقص رفع شود.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала