مونا لیزا به سبک افغانی در مجله نشنال جیوگرافی

© Photo / EmanueleПостер афганской женщины Шарбат Гула
Постер афганской женщины Шарбат Гула - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن پناهجوی افغانی به نام شربت گولا که به خاطر چاپ عکسش روی مجله نشنال جیوگرافی معروف شده است، باید به قید وثیقه آزاد شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی بی سی، یک زن پناهجوی افغانی به نام شربت گولا که به خاطر چاپ عکسش روی مجله نشنال جیوگرافی معروف شده است، باید به قید وثیقه آزاد شود. چودری نثار علی خان وزیر کشور پاکستان در این باره گفت: «من فکر می کنم که ما باید این اتفاق را بررسی کنیم، زیرا او یک زن است و ما باید از نظر انسانی به این قضیه نگاه کنیم». به گفته وی مساله آزادی وی به قید وثیقه در آینده نزدیک حل و فصل خواهد شد.

چنانچه از زن افغان رفع اتهام شود، او را مجدد به پاکستان برمی گردانند و مقامات کشور نباید به افرادی که اسناد جعلی به وی داده اند، اعتراضی بکنند. وزیر کشور پاکستان در ادامه توضیح میدهد: «آنها واقعا گناهکار هستند و من نمی خواهم که افراد مذکور که در دستگاه های حکومتی مشغول به کار هستند، از این مهلکه بگریزند». خبر بازداشت شربت گولا روز 26 اکتبر منتشر شد. مقامات پاکستان احتمال می دهند که این زن با مدارک جعلی در کشور حضور داشته است. کارمند دولتی که مدارک احراز هویت را برای این زن صادر کرده است تحت بازداشت قرار دارد، اما به قید وثیقه آزاد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала