افشاگری جدید ویکی لیکس در باره ارتباط کلینتون با غول های وال استریت

© AFP 2023 / Saul Loebافشاگری جدید ویکی لیکس در باره ارتباط کلینتون با غول های وال استریت
افشاگری جدید ویکی لیکس در باره ارتباط کلینتون با غول های وال استریت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سایت افشاگر ویکی لیکس از ارتباط هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با غول های وال استریت پرده بر داشته است.

به گزارش "اسپوتنیک"، انتشار اسناد جدید مربوط به ایمیل های محرمانه جان پادستا، رییس ستاد انتخایاتی هیلاری کلینتون نشان می دهد که کلینتون مایل بود جزئیات ارتباط وی با بانکداران وال استریت فاش نشده و از افکار عمومی مخفی باشد.
در بعضی از ایمیل ارسالی و دریافتی پادستا در باره دیدارهای کلینتون با نمایندگان شرت گلدمان ساکس، یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مالی و بانکداری آمریکا و با بعضی بانکداران دیگر گفته شده و خاطر نشان شده است که او نمی خواهد مردم از این دیدارها آگاه باشند.
در یکی از این ایمیل ها گفته می شود: "او (هیلاری کلینتون) به دنبال کمک برای حل تضاد های موجود است و این مساله بهتر در حالی حل می شود که مردم از آن بی اطلاع باشند".
سایت ویکی لیکس در این روزها 22مین بخش اسناد مربوط به ایمیل های هک شده رییس ستاد انتخایاتی کلینتون را منتشر کرد. اولین بخش از این اسناد 8 اکتبر منتشر شده بود.
انتشار این اسناد پس از آن آغاز شد که جولیان آسانژ موسس سایت ویکی لیکس ماه گذشته گفته بود پایگاه اینترنتی متبوعش "ادله کافی" را برای ارائه به پلیس فدرال آمریکا و آغاز پیگرد قانونی کلینتون در اختیار دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала