زاخاروا به تصویر پوتین و آرم "راشا تودی" در روی جلد مجله بریتانیایی خندید

© Sputnik / Vladimir PesnyaБрифинг официального представителя МИД России Марии Захаровой
Брифинг официального представителя МИД России Марии Захаровой - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه روی جلد ضد روسی مجله بریتانیایی Spectator را که در آن کاریکاتورپوستر تبلیغاتی "مام میهن فرا می خواند" به شکل تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و آرم "راشا تودی" در روی تبلت دیده می شد، مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، خانم زاخاروا در صفحه فیسبوکی خود نوشت:" با توجه به این تصویر ستاره قهرمان (بالاترین نشان در روسیه) دیگر در جیب سیمونیان (سردبیر راشا تودی) است. با توجه به نوشته زیرعنوان اصلی، اداره اطلاع رسانی و مطبوعات وزارت خارجه روسیه باید حداقل جایزه بگیرد. در مجموع می توان گفت سلطنت (بریتانیا) دارد می سوزد".
مجله بریتانیایی Spectator در روی جلد شماره جدید خود کاریکاتور پوسترتبلیغاتی مشهور "مام میهن فرا می خواند" را منتشر کرد که در آن ولادیمیر پوتین با تبلت در دستش با آرم "راشا تودی" دیده می شود.
در نوشته زیر این تصویر گفته می شود:" پوتین در مقابل جهان. وی در تبلیغات در روی زمین نیز پیروز می شود". 
فردی گری، معاون سردبیر مجله هفتگی The Spectator در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "راشا تودی" (RT) ابراز عقیده کرد استاندارد های دو گانه در رسانه های غربی رواج پیدا کرده و دموکرات های امریکا بسیار مایل هستند روسیه را به چیزی متهم کنند اما پوتین در جنگ خبری در رویارویی با ناتو پیروز می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала