پیدا شدن شواهد حاکی از بازدید ساکنان سیارات دیگر از زمین در رومانی

© Photo / X-ray: NASA/CXC/Univ of Missouri/M.Brodwin et al; Optical: NASA/STScI; Infrared: JPL/CalTechСкопление галктик кластера IDCS 1426
Скопление галктик кластера IDCS 1426 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندانی که شیئی فلزی پیدا شده در رومانی در سال 1973 میلادی را مطالعه کرده اند، به این نتیجه تکان دهنده رسیده اند که قدمت این شیئی شبیه به ثمره فعالیت انسان حدود 250 هزار سال است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بریتانیایی "میرور"، این نکته درستی نظریه بازدید ساکنان سیارات دیگر از زمین در دوران باستان را ثابت می کند.
کارگران ساختمانی هنگام کار در ساحل رودخانه ماروش، واقع در نزدیکی شهر آیوداین شیئی را در عمق ده متری زمین پیدا کرده اند. طول ان 20 سانتی متر، عرض ان 12.5 سانتی متر و ضخامتش 7 سانتی متر است.
در جریان تحقیقات معلوم شد این شیئی از 12 فلز مختلف تشکیل شده اما 90 درصد آن از آلومینیوم است. دانشمندان رومانی انرا متعلق به 248 هزارسال قبل از میلاد مسیح دانسته اند. دیرتر کارشناسانی از لوزان سوئیس نیز این نتیجه گیری را مورد تأئید قرار داده اند.
سایت NEWSru.com خاطرنشان می سازد در گذشته نتیجه تحقیقات طبق تصمیم حزب کمونیست رومانی مخفی نگه داشته بود.
برخی از دیگر دانشمندان می گویند قدمت شیئی پیدا شده کمتر و بین 400 تا 80 هزار سال است اما حتی اگر چنین باشد معلوم نیست انسان در آن دوران دور چگونه توانسته شیئی آلومنیومی بسازد چون این فلز فقط حدود 200 سال قبل کشف شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала