در سومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران

© AFP 2023 / Atta KenareИранские реактивные истребители во время военного парада в Тегеране
Иранские реактивные истребители во время военного парада в Тегеране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سومین روز از ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت با استفاده از بمب های 2 هزار پوندی لیزری سی سی جی اهداف خود را مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

به گزارش اسپتنیک به نقل از سرویس دفاعی خبرگزاری ایرنا، امیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش سخنگوی این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش جنگنده های اف هفت با استفاده از بمب های بهینه سازی شده اهداف فرضی خود را روی باند پروازی منطقه نبرد بمباران و منهدم کردند.

وی اظهارکرد:خلبانان با بهره گیری از تجربیات خلبانان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و با بهره گیری از خودباوری و ایمان به توانمندی نسل جوان امروز نسل جدید با موفقیت در چنین رزمایش هایی شرکت می کنند.

ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که از روز دوشنبه در منطقه عملیاتی انارک اصفهان با حضور فرماندهان کشوری و لشکری آغاز شده است هم اکنون با انجام عملیات های مختلف پروازی ادامه دارد.

در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала