کشف و ضبط یک هزار تن مواد مخدر در ایران

© Fotolia / YuliyamНаркотики в свернутой банкноте
Наркотики в свернутой банкноте - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیفرخواست پرونده صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری یکی از سرکردگان باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشور در استان البرز خبرداد و گفت: این فرد در طول فعالیت ده ساله‌اش، سالیانه حداقل 1000 تن مواد مخدر را به طرق مختلف وارد کشور کرده و یا ترانزیت مواد مخدر داشته است.

 احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با میزان از دستگیری یکی از سرکردگان باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشور در استان البرز خبرداد و گفت: متهم ساکن کشورهای افغانستان، پاکستان و تایلند و حاشیه خلیج فارس بوده و به صورت شبکه‌ای و ترانزیت در شرق و غرب کشور فعالیت داشته است.

وی افزود: این فرد تحت پوشش شرکت‌های تجاری که در کشور های مختلف به ثبت رسیده است به فعالیت در زمینه قاچاق مواد مخدر اقدام کرده است و عواملی هم در افغانستان و پاکستان با وی همکاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه این فرد یک هزار تن مواد مخدر را به صورت شبکه‌ای و ترانزیت در شرق و غرب کشور در طول ده سال فعالیت جابجا کرده است، افزود: از متهم پرونده اموال منقول و غیرمنقول متعددی که میلیاردها تومان ارزش دارد، کشف و ضبط شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده خاطرنشان کرد: کیفرخواست پرونده صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала