پیشبینی جنگ عظیم میان مسلمانان و سقوط اروپا

© AP Photo / Hasan JamaliМассовые протесты мусульман-шиитов в Бахрейне
Массовые протесты мусульман-шиитов в Бахрейне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که 20 سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال 2016 را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی‌میل، "بابا وانگا"، زن پیشگوی بلغارستانی که در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، به دلیل درست بودن 85 درصد از پیشگویی‌هایش به عنوان "نوستراداموس بالکان" مشهور است.
این پیشگوی نابینا که تا قبل از این، وقوع حملات تروریستی 11 سپتامبر و سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال 2004 را پیش‌بینی کرده بود، یکی از پیش‌بینی‌هایش این است که در سال 2016 افراط‌گران حمله بزرگی به اروپا انجام خواهند داد.
وانگا در طول عمرش صدها پیش‌بینی انجام داد که شامل بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان که با بهار عربی در سال 2010 آغاز می‌شود، بوده است.
وی پیش‌بینی کرده که این جنگ در سوریه اتفاق افتاده و در سال 2043 با استقرار یک "خلافت" به پایتختی شهر رُم ایتالیا به پایان خواهد رسید.
وانگا همچنین در پیشگویی‌هایش گفته است که اروپا در انتهای سال جاری میلادی دیگر وجود نخواهد داشت و این قاره تبدیل به یک زمین بایر و تقریبا خالی از سکنه بدون وجود هیچ‌یک از اشکال حیات خواهد شد.
این پیشگویی‌های وحشت‌آور مورد استناد تئوری‌پردازان توطئه که فعالیت داعش در نزدیکی اروپا در لیبی را برجسته کرده‌اند، قرار گرفته است.
حامیان بابا وانگا می‌گویند، او سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال 2004 را با گفتن اینکه "یک موج عظیم سراسر ساحل بزرگی که در آن مردم بسیار و چند شهر وجود دارند را می‌پوشاند و همه چیز زیر آب ناپدید خواهد شد" پیش‌بینی کرده بود.
همچنین این پیشگو در سال 1989 گفته بود، "برادران آمریکایی هدف حمله دو پرنده فولادی قرار خواهند گرفت" که اشاره به حادثه 11 سپتامبر دارد.
همچنین گفته شده که وانگا 60 سال پیش نسبت به ذوب شدن یخ‌های قطبی و افزایش سطح دریاها هشدار داده بود که این حاکی از پیش‌بینی افزایش دمای جهانی است.
این پیشگو زاده روستایی به نام "استرومیکا" در پایین قله‌ای در بلغارستان است و گمان برده می‌شود که در یک طوفان بینایی خود را از دست داد. وی پس از نابینا شدن ادعا کرد که توانایی پیش‌بینی آینده را به دست آورده است.
همچنین وانگا درباره رئیس جمهور شدن اوباما نیز پیش‌بینی کرده بود که "چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد آفریقایی- آمریکایی خواهد بود" اما در عین حال وی هشدار داد که این فرد "آخرین رئیس‌جمهور آمریکا" است.
او همچنین برای زندگی چند قرن بعد انسانها نیز پیش‌بینی‌هایی را کرده است؛ از جمله پیش‌بینی‌های وی این است که تا سال 2130 بیگانگان فضایی به تمدن‌های انسانی کمک خواهند کرد که در زیر دریاها زندگی کنند و در سال 3005 جنگ بزرگی در مریخ به وقوع خواهد پیوست.
وی همچنین گفته است که تا سال 3797 هر چیزی از روی کره زمین ناپدید می‌شود اما تا آن زمان انسان‌ها به این قابلیت دست پیدا کرده‌اند که برای زندگی به یک منظومه ستاره‌ای جدید کوچ کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала