شرح داستان "فرزند نامشروع" بیل کلینتون در یک روزنامه (+ويدئو)

© REUTERS / Courtesy Chelsea Clintonشرح داستان "فرزند نامشروع" بیل کلینتون در یک روزنامه
شرح داستان فرزند نامشروع بیل کلینتون در یک روزنامه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از ساکنان سیاه پوست ایالت آرکانزاس، خود را فرزند بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا می داند. وی در مصاحبه ای با روزنامه Daily Mail به شرح داستان زندگی خود می پردازد.

دنی ویلیام 30 ساله گفت: زمانی که مادر وی در فاحشه خانه کار می کرده است، در سال 1985 در ازای دریافت پول، 13 بار با این سیاستمدار آمریکایی همبستر شده است. مادر وی پس از حاملگی و تولد نوزادی با پوست کمی روشن متوجه می شود، که پدر وی کلینتون می باشد. به نقل از ویلیام، وی تنها می خواهد از نزدیک با پدر خود آشنا گردد.  

شایان ذکر است، به عقیده بسیاری از ساکنان آرکانزاس، دنی فرزند بیل کلینتون می باشد، کلینتون از سال 1983 تا 1992 در مقام فرماندار ایالت آرکانزاس به فعالیت مشغول بوده است.

از سوی دیگر، در همان سالهای نخستین، این خانم فرزند خود را به خانه کلینتون جهت آشنایی با پدر خود فرستاد، اما هیلاری همسر کلینتون در را بر روی این کودک باز نمی نماید.

به گزارش Daily Mai، در سال 1999، دنی ویلیام برای نخستین بار این موضوع را در افکار عمومی مطرح می سازد. اما کمی بعد خبر انجام تست دی ان ای کلینتون و عدم ارتباط خونی با این فرد مدعی در رسانه های گروهی منتشر می یابد. اما دنی انجام آزمایش فوق را انکار می نماید    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала