ماجرای شکار شاه مهره داعشی ها توسط تک تیرانداز ایرانی

© AP Photo / Militant Videoماجرای شکار شاه مهره داعشی ها توسط تک تیرانداز ایرانی
ماجرای شکار شاه مهره داعشی ها توسط تک تیرانداز ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ماجرای هلاکت یکی از فرماندهان ارشد داعش که در جریان یک عملیات پیچیده در کرمانشاه اتفاق افتاد بسیار جالب توجه است.

دو تیم تروریستی با هدفی تعیین شده و با عبور از مرزهای عراق از طریق کرمانشاه وارد ایران شدند و خود را به نقطه‌ای در داخل مرزهای ایران در استان کرمانشاه رساندند.
هدف اصلی آنها، رساندن فرمانده جدید خود به داخل خاک ایران و استقرار وی در نقطه‌ای امن بود، کسی که به احتمال بسیار زیاد "ابوعایشه" یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بود.
با ناکامی طرح‌های عملیاتی پیشین تکفیری‌ها در ایران، داعش تصمیم گرفته‌ بود که کاری بزرگ انجام داده و قبل از هر چیز ساز و کار مدیریتی خود را سامان بخشیده و سپس وارد فاز انجام عملیات تروریستی در ایران شود.
فاز اول عملیات آنها، ورود فرمانده جدید تکفیری‌ها به ایران به همراه 2 تیم تروریستی به صورت جداگانه از طریق‌ مرزهای غربی بود و ظاهراً همه چیز به خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود.
اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیروهای قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند.
اما در سوی دیگر، ابوعایشه به همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار یافته و مخفی می شود.
پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهرها مرزی در استان کرمانشاه، متوجه می شوند که احتمالا محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیروهای امنیتی است.
آنها تصمیم می گیرند ، فرار کنند. ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند درگیری شروع می شود. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند.
اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی که احتمالا همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده را به هلاکت برساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала