لغو امتیازات مالی شاهزادگان سعودی

© AP Photo / Saudi Press Agencyلغو امتیازات مالی شاهزادگان سعودی
لغو امتیازات مالی شاهزادگان سعودی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع آگاه در گفت و گو با روزنامه رای الیوم خبردادند که سلمان بن عبدالعزیز ، شاه سعودی همه امتیازات مالی شاهزادگان عربستان را لغو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رای الیوم روز چهارشنبه اطلاع داد: سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی همه امتیازات مالی شاهزادگان را لغو کرده و آنها تنها حقوق ماهیانه خواهند داشت، همچنین ممکن است در حقوق شاهزادگان ثروتمندی که صدها میلیون دلار ثروت اندوزی کرده اند، بازنگری شود.

پیش از این نیزبرنامه ریزی شده بود که دستمزد وزیران و کارمندان علی رتبه سعودی درچارچوب برنامه ریاضت اقتصادی عربستان برای مقابله با هزینه های جنگ یمن و حمایت از گروههای تندرو در سوریه و کاهش قیمت نفت، کاهش یافته و پروژه های سرمایه گذاری موقف شود و روند اخراج کارگران خارجی از عربستان آغاز گردد.

این اقدامات شامل حال شاهزادگان سعودی نیز شد؛ به گونه ای که منابع آگاه از وضعیت عربستان در گفت وگو با روزنامه رای الیوم خبر دادند که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی تصمیم گرفته است همه امتیازات و پرداخت های مالی به شاهزادگان سعودی را لغو کند.

همچنین تاکید شده است که شاهزادگان سعودی رسوایی های مالی و سیاسی بویژه در کشورهای غربی و در صدر آنها آمریکا به بار نیاورند، زیرا ریاض با توجه به وضعیت سیاسی دشوار در داخل و روابط خارجی بحرانی خود، آماده دفاع از آنها نیست.

برپایه این گزارش، شاهزادگان سعودی به ارتکاب رسوایی های مالی و جنسی در غرب عادت کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала