رویای دختر با حجاب از غزه برای رسیدن به شهرت ورزشی در جهان (ویدیو)

© Sputnik / Hisham Zaqoutرویای دختر با حجاب از غزه برای رسیدن به شهرت ورزشی در جهان
رویای دختر با حجاب از غزه برای رسیدن به شهرت ورزشی در جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر فلسطینی "دانیا المارسی" ((Daniya Al-Marsy دیگر حدود 20 سال است که در نوار غزه زندگی می کند. وی در دانشکده فیزیوتراپی تحصیل می کند، و قصد گسترش ورزش در این منطقه را دارد.

به همین دلیل، وی هر روز لباس فرم ورزشی بر تن می کند، و با حجاب به باشگاه ورزشی مرکز شهر غزه می رود. به عقیده وی انجام فعالیت های ورزشی برای بدن بسیار مفید می باشد. دانیا رویایی در سر دارد، اینکه روزی در مسابقات بین المللی شرکت کند.
دانیا المارسی در گفتگو با خبرگزاری "اسپوتنیک عربی" اظهار داشت وی از دوران کودکی ورزش هایی چون شنا، دو استقامت را انجام می دهد، همچنین در بسیاری از مسابقات حضور داشته، و پیش از اقامت خود در نوار غزه، مقام هایی را نیز در امارات متحده عربی کسب نموده است.
دانیا در حال حاضر بر روی ساخت مرکز تناسب اندام مخصوص بانوان کار می کند. برای این مرکز، برنامه هایی چون تمرینات ورزشی، تناسب اندام، ورزش درمانی و تغذیه درمانی در نظر گرفته شده است. به عقیده وی، سطح ورزش در شهر غزه در سطح بسیار پایینی قرار دارد؛ و اکنون نیاز به توسعه بیشتر ورزش به خوبی احساس می گردد".
دانیا همچنین می گوید: "من رویای شرکت در مسابقات قهرمانی بین المللی را در سر دارم. همچنین می خواهم در کنفرانس ها و دوره های آموزشی خارج از نوار غزه شرکت نمایم. چرا که مسابقات ورزشی بسیار اندکی در نوار غزه برگزار می گردد. من قصد دارم در پایان دانشگاه موضوع "توانبخشی در حوادث ورزشی" را برای پایان نامه کارشناسی ارشد خود انتخاب نمایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала