نیروی دریایی آمریکا : خطرناک ترین تسلیحات در ناوگان دریایی روسیه است

© Photo / Press-service of JSC "PO "Sevmasنیروی دریایی آمریکا : خطرناک ترین تسلیحات در ناوگان دریایی روسیه است
نیروی دریایی آمریکا : خطرناک ترین تسلیحات در ناوگان دریایی روسیه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان نیروی دریایی آمریکا ، خطرناک ترین سیستم ها را از انبار مهمات ناوگان دریایی روسیه می دانند که در آنها : زیردریایی " یاسن"، ناوچه پروژه 22350 " دریاسالار گروشکوف" و همچنین موشک های " تسیرکن" و " کالیبر" قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک ، رئیس پژوهشکده مطالعات پتانسیل دریایی روسیه ، مایکل پترسن در اینباره به روزنامه ایزوستیا شرح داد.
پترسن معتقد است: " وجود زیردریایی های اتمی مدل " یاسن" اغلب در نیروی دریایی آمریکا به عنوان دلیلی برای نگرانی به حساب می آید. این یک زیر دریایی قدرتمند و خطرناک است و ما خیلی درک نمی کنیم که برای حل چه برنامه هایی ساخته شده است."
به گفته ی وی در حال حاضر ناوگان دریایی روسیه به سطح توسعه رسیده و در ارتباط با این موضوع لازم است که با دقت مطالعه و بررسی شود.
پترسن افزود: " علی رغم دشواری هایی که ما در ده سال گذشته مشاهده کرده ایم ، ناوگان دریایی روسیه به سطح آمادگی خود دست یافته و پتانسیل فن آوری آن به سطحی رسیده است که به این کشور اجازه می دهد با هر ناوگانی در جهان رقابت کند. اگر با زمان شوروی مقایسه کنیم ، ناوگان شما بسیار کوچکتر بوده اما مانند سابق از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای بهره مند است.
وی همچنین خاطر نشان نمود که در ارتباط با این موضوع در خصوص جستجوی زمینه ای برای همکاری آمریکا با روسیه فکر می شود مانند مبارزه با دزدان دریایی ، قاچاق مواد مخدر و تروریسم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала