نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در مصلای تهران برگزار خواهد شد

© Fotolia / kkolosovاینترنت دنیا را به هلاکت می کشاند؟
اینترنت دنیا را به هلاکت می کشاند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دهمین نمایشگاه ملی رسانه در 9 بخش از ۳ تا ۷ آبان در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نقل از خبرگزاری فارس، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد"سید مرتضی موسویان" از دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال کشور خبر داد.
وی با اعلام تاریخ برگزاری این نمایشگاه ملی که از 3 تا 7 آبان به مدت 5 روز در مصلی تهران می باشد گفت که تلاش ما بر این بود تا در 9 بخش نشر دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی، رسانه‌های همراه و هوشمند، بازی‌های رایانه‌ای، دانش دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، فناوری و هنرهای دیجیتال و همچنین فرصت‌ها و تهدیدها، این نمایشگاه را برپا کنیم.
وی همچنین تصریح کرد که ساعت کار این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 20 شب می باشد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در ادامه گفت که قرار بود نمایشگاه در آذرماه برگزار شود اما در نشستی با ناشران دیجیتال نسبت به زمان آن مخالفت شد چون به تاکید آنها در طی 4 روز برپایی نمایشگاه باید حتما روز تعطیل وجود داشته باشد تا مردم بتوانند استفاده بهتری از آن انجام دهند. همچنین به علت اینکه تاریخ پیشنهادی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از سوی مسئولان مصلی تهران 3 تا 7 آبان بود بنابراین این تاریخ هم به اجبار از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد پذیرفته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала