31 مرداد روز صنعت دفاعی، استقلال و عزت انقلاب اسلامی است

© AP Photo / Ebrahim NorooziИранская баллистическая ракета Саджил во время военного парада в Тегеране
Иранская баллистическая ракета Саджил во время военного парада в Тегеране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر خط‌مشی و نظارت مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با اشاره به ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی گفت: در صنعت دفاعی به خودکفایی کامل و استقلال و عزت رسیده‌ایم و این را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مجید نقدی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای نیروهای مسلح و شهدای وزارت دفاع جان خود را در راه برپایی پرچم توحید نثار کردند، گفت: استان گیلان بیش از 8000 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که این افتخار بزرگی برای گیلان است.
رئیس دفتر خط مشی و نظارت مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امام خمینی(ره) الفبای مبارزه را به همه آزادگان عالم آموخت و ما مدیون شهدا هستیم، افزود: امروز باید در کنار قبر مطهر این شهیدان الگو بگیریم و احیاء شویم.
نقدی با اشاره به اینکه در 28 مردادماه سال 1332 ملت ما توسط آمریکا تحقیر شد ولی درحال حاضر و در 31 خرداد 1395 در صنعت دفاعی به خودکفایی کامل و استقلال و عزت رسیده‌ایم و این را مدیون شهدا هستیم، گفت: 31 مرداد روز صنعت دفاعی، استقلال و عزت انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدا را به ستارگان تشبیه و فرمودند با وجود این ستارگان راه را بهتر می‌توان پیدا کرد، تصریح کرد: باید در کنار شهدا درس زندگی و استقلال و خودباوری بگیریم.
رئیس دفتر خط مشی و نظارت مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح گفت: امام خمینی(ره) فرمود ما انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم که امروز به لطف خدا و با رشادت‌های شهیدان و ملت غیور و اسلامی ایران این کار صورت پذیرفته است.
نقدی با بیان اینکه ایران افتخار دارد که با دست خالی و تکیه بر خداوند و با اندیشه، کار را به جایی رسانید تا از کشورهای دیگر بی‌نیاز باشد، افزود: حاکمان باید بر این امر واقف باشند که گفتمان حاکمیت در قرن 21 تغییر کرده است و قرن 21 قرن حاکمیت دین است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала