معارفه «عادل آذر» رییس جدید دیوان محاسبات کشور

© AP Photo / Vahid SalemiA currency exchange bureau worker counts US dollars, as Iranian bank notes are seen at right with portrait of late revolutionary founder Ayatollah Khomeini.
A currency exchange bureau worker counts US dollars, as Iranian bank notes are seen at right with portrait of late revolutionary founder Ayatollah Khomeini. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس پیشین دیوان محاسبات کشور از صدور دادخواست و تشکیل 25 پرونده درمورد حقوق های نامتعارف در هیات های مستشاری این دیوان خبر داد و گفت: احکام آنها در روزهای آینده صادر می شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایرنا، امین حسین رحیمی روز دوشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه عادل آذر رییس جدید دیوان محاسبات کشور افزود: یکی از ایرادهای کار من در دیوان محاسبات این بود که ملزوماتی داشتم تا اخبار احکام صادر شده برای متخلفان رسانه ای نشده و کام مردم تلخ نشود.

وی ادامه داد: اما متاسفم که اشتباه کردم و به رییس جدید پیشنهاد می کنم که برای دیوان محاسبات سخنگو انتخاب کند تا مردم از احکام دیوان با خبر شوند.

رییس پیشین دیوان محاسبات یادآور شد: در این زمینه انتقادی از طرف برخی نمایندگان و مسئولان به دیوان محاسبات و سازمان بارزسی کل کشور شده که غیرمنصفانه است و باید بگویم 25 پرونده در روزهای اخیر و پس از افشای فیش های حقوق های نامتعارف تشکیل و پرونده آنها پس از تنظیم دادخواست از سوی دادستان دیوان در هیات های مستشاری در حال رسیدگی و صدور رای است.

وی خطاب به عادل آذر اظهار داشت: بار سنگینی بر عهده مدیران دیوان محاسبات قرار گرفته است و امیدوارم که در دوره جدید اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شود.

 

مراسم تودیع و معارفه رییس دیوان محاسبات امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، قاضی سراج رییس سازمان بازرسی و سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала