نگرانی دی‌کاپریو برای دریاچه ارومیه

© REUTERS / Lucas JacksonАктер Леонардо Ди Каприо на церемонии вручения премии "Оскар-2016"
Актер Леонардо Ди Каприо на церемонии вручения премии Оскар-2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور هالیوودی و فعال محیط زیست، در صفحه رسمی اینستاگرام خود، پستی در رابطه با خشک شدن دریاچه ارومیه به اشتراک گذاشت که با استقبال بسیار زیاد کاربران ایرانی مواجه شد.

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور هالیوودی و فعال محیط زیست، در صفحه رسمی اینستاگرام خود، پستی در رابطه با خشک شدن دریاچه ی ارومیه به اشتراک گذاشت.

به گزارش «تابناک»، در پی ادامه بحران زیست محیطی و کاهش بارندگی سطح دریاجه ارومیه کاهش یافته و نگرانی های جدی را برای مسئولین و مردم به وجودآورده است.

Фото опубликовано Leonardo DiCaprio (@leonardodicaprio) Май 4 2016 в 5:58 PDT


لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور هالیوودی و فعال محیط زیست، در صفحه رسمی اینستاگرام خود به نقل از کانال هواشناسی، پستی در رابطه با خشک شدن دریاچه ارومیه منتشر کرد و درباره آن نوشت:

«لنگرگاهی ویران از دریاچه ارومیه در شمال غربی ایران که روزگاری بزرگترین دریاچه نمک خاورمیانه بود و به دلیل تغییرات آب و هوایی، ساختن سد و کاهش بارش باران، حال تنها پنج درصد آن را آب تشکیل می‌دهد.»

دی کاپریو که به تازگی طلسم شکسته و جایزه مشهور دنیای سینما، اسکار را برده، در ادامه علاقمندان به مسائل زیست محیطی در صفحه خود را به خواندن رباره دریاچه ارومیه و شرایط آن در سایت جهانی آب و هوا دعوت کرده و نام عکسا را هم به پست خود سنجاق نموده است؛ خانم «سولماز دریانی»

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала