گزارش و تحلیل

استراحت گاه ژاپنی در جزیره روسی

© Fotolia / Irinabal18ولادی واستوک
ولادی واستوک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جزیره « روسی» با طبیعت زیبای آن بهترین جا برای توریسم است.

 شرکت « ایدا گروپ هولدینگ»  از ژاپن  که 25 درصد سهم  رشته مسکن ژاپن به آن تعلق دارد  برای ساخت  استراحتگاه در  جزیره « روسی» در ولادیواستوک  ابراز آمادگی کرد. این منطقه استراحتی شامل هتل،  زمین گلف  و  مجتمع اسکی کوهستانی خواهد بود.  بر طبق داده های اولیه  ارزش آن  از 380 تا  450  میلیون دلار خواهد بود.

 سرمایه گذاران  تخفیف های مالیاتی  و امتیازات دیگری دریافت خواهند کرد ، زیرا جزیره « روسی » از مقام منطقه اولویت های  توسعه با عنوان مخفف « تور» برخوردار است. سرمایه گذاران در  این منطقه برای 10 سال  از پرداخت هر گونه مالیاتی  معاف هستند.  بعلاوه  پروژه های  توسعه با عملکرد بالا در روسیه برای سرمایه گذاران ژاپن جالب است- 25-15 درصد وابسته به  منطقه در حالی که  در ژاپن  این شاخص  5 درصد است.

 بطور همزمان،  مطابق با محاسبات  وزارت  رشد و توسعه خاوردور ، گشایش  استراحتگاه جدید در  جزیره « روسی»  در شرایط  رژیم بدون روادید  باعث آن می شود که  در اولین سال های فعالیت آن شمار  گردشگران  در مسیر پریموریه  تا یک میلیون توریست افزایش یابد.  شایان ذکر است  که ایجاد  رژیم  «پرواز آزاد»  امکان  پذیرش  هواپیماهای  شرکت های هواپیمایی  خارجی  در رژیم « آسمان باز»  را فراهم  می سازد و خارجیان می توانند  تا 8 روز بدون دریافت روادید  در پریموریه بمانند.

 موافقتنامه  پروژه های سرمایه گذاری در رشته  توریسم  در سپتامبر سال 2015 میلادی  توسط  ولادیمیر  میکلوشفسکی  استاندار  پریموریه و  سونودزاکی  توسیو  مدیر کل شرکت «  فِرست  وود پریموریه»  به امضا رسید.  توسیو بلافاصله پس از امضای موافقتنامه  گفت: فعلا ایده های مشخص اجرای این طرح وجود ندارد. اما به اعتقاد ما، جزیره « روسی» که  طبیعت زیبایی  دارد بهترین جا برای  توریسم است.  به عقیده ما گردشگران زیادی به اینجا خواهند آمد و تعداد آنها افزایش خواهد یافت.  همکاری بین شرکت ما  و  ناحیه پریموریه  امکان ایجاد چنان شرایطی را فراهم خواهد ساخت  که گردشگران بتوانند از بودن در آنجا لذت ببرند.  به عقیده ما این یک پروژه آینده دار  است که  هم برای شرکت ما و  هم برای ناحیه پریموریه سودآور خواهد بود».

 تا اجلاس همکاری اقتصادی آسیا — اقیانوس آرام  در سپتامبر سال 2012 میلادی  پایگاه نظامی  در جزیره« روسی» مستقر بود.  هم اکنون  دانشگاه فدرال  خاور دور  در آنجا مستقر است.  مساحت جزیره،  آب و هوا  و طبیعت زیبا، جزیره « روسی» را جای مناسبی برای  ساخت استراحتگاه جدید در آنجا می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала