زن پرستار بچه که سر کودک را برید، مبتلا به روان گسیختگی بود

© Sputnik / Grigoriy Sisoevزن پرستار بجه که سر کودک را برید، مبتلا به روان گسیختگی بود
زن پرستار بجه که سر کودک را برید، مبتلا به روان گسیختگی بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن پرستار بچه مظنون به سر بریدن کودک چهارساله در مسکو بازداشت شد، عملیات برای شناسایی و دستگیری محرکین این جنایت در حال انجام است.

صبح دوشنبه یک زن محجبه در حالی که سر بریده یک دختر چهارساله را در دست داشت، در نزدیکی ایستگاه مترو "اکتیابرسکویه پوله" در مسکو دستگیر شد. این زن سر بریده کودک را در بغل گرفته و اطرافیان را تهدید می کرد که خود را منفجر کند.
نام این زن "گلچهره باباکولوا" است.
منابع امنیتی مسکو هویت این زن را شناسایی کرده و اعلام کردند او شهروند ازبکستان 38 ساله است. او در مسکو از دختربچه چهارساله یک خانواده روس مواظبت می کرد. این پرستار صبح دوشنبه پس از آنکه والدین و فرزند بزرگتر خانواده از منزل خارج شدند، دختربچه را کشت و منزل را به آتش کشید.
باباکولوا به بازپرسان گفت که پیش از این به ازبکستان رفته بود و در آنجا از رابطه عاشقانه شوهرش با زن دیگر باخبر شد. با این حال برخی گمانه زنی هایی وجود دارد که کواهی از تاثیر یک گروه تروریستی بر این زن می دهد. به گفته منابع امنیتی، عملیات برای سناسایی و دستگیری محرکین این اقدام وحشیانه ادامه دارد.

همچنین کارشناسان می گویند که باباکولوا قطعا از ناراحتی روحی و روانی رنج می برده است و شاید هم مبتلا به نوع شدید روان گسیختگی بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала