آزمایش ماشین زرهی جدید روسیه در منطقه قطب شمال

© Sputnik / M. Nachinkinروسیه در حال استقرار رادارهای جدید در منطقه قطب شمال است
روسیه در حال استقرار رادارهای جدید در منطقه قطب شمال است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع و موسسات مجتمع صنایع دفاعی روسیه آزمایشات ماشین زرهی جدید روسی در منطقه قطب شمال برای بررسی میزان استحکام آن در شرایط دمای بسیار پائین هوا را به پایان رساندند. محل این آزمایشات شبه جزیره واراندی واقع در منطقه خود مختار ننتسکی روسیه بود که در سواحل دریای پچورسکی قرار دارد.

14 خودرو از جمله خودروهای Kamaz-43502 "Patrol"، Ural-63706 "Tornado-U"، Trekol-39294 و Trekol-39295، ماشین های ارتشی سنومبلس (برای عبور از جاده برفی) و برخی دیگر از تجهیزات نظامی مخصوص دمای بسیار پائین در این آزمایشات شرکت خواهند کرد. همچنین پناهگاه های بادی جدید قابل باد کردن سریع مورد آزمایش قرار می گیرند.

 

ماشین ها طی این سفر قطبی تقریبا شش هزار کیلومتر را پشت سر گذاشتند. این دومین سفر آزمایشی به منطقه قطب شمال است. سفر اول در سال گذشته انجام شد و در جریان میزان استحکام ماشین های نظامی در شبه جزیره ریباچی در استان مورمانسک  مورد آزمایش قرار گرفت. در نتیجه آن آزمایشات ، ماشین های برف رو و همه جارویی که توانایی خود برای کار درآخرین حد امکانات در شرایط منطقه قطب شمال را ثابت کردند، به عنوان تسلیحات ارتش روسیه تحویل گرفته شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала