یازده معروف ترین دختر سیاستمداران امروز

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Лейла Алиева на фотовыставке Георгия Пинхасова "С любовью о Баку"
Лейла Алиева на фотовыставке Георгия Пинхасова С любовью о Баку - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بچه های سیاستمداران همیشه توجه رسانه ها و شهروندان را به خود جلب می کنند.

«اسپوتنیک فارسی» 11 معروف ترین دختر سیاستمداران امروز از کشورهای مختلف معرفی می کند که توجه مطبوعات و کاربران اینترنت را به خودشان جلب کردند.

ایوانکا و تیفانی ترامپ
ایوانکا، خانم 34-ساله و بزرگترین دختر دونالد ترامپ، صاحب بیزنس ساختمانی و سیاستمدار آمریکایی از دوران کودکی اش فرد اجتکاعی بوده است. او دوست داشت یک مدل حرفه ای و مانکن شود. عکس او در سال 1997 بر روی جلد یک مجله برای دختران نوجوان ظاهر شد. سپس او به عنوان مدل در تعدادی از عکاسی گزینشی و تبلیغاتی شرکت کرد.
سپس خانم ایوانکا توجه خود را بر روی بیزنس و کار نویسندگی تمرکز کرد. او معاون رئيس شرکت Trump Organization شد. خانم ایوانکا متاهل است و دو فرزند دارد و در حال بارداری سوم است. از زمانی پدرش مشغول به کارهای انتخاباتی شد، ایوانکا به او به طور فعال کمک می کند و همراه پدرش به ایالات کشور سفر می کند. خانم ایوانکا بیش از 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

​​

تیفانی خواهر 22 ساله ناتنی خانم ایوانکا است. او به طور فعال به دنبال مشهورترین خانم جامعه مجازی است. این خانم با یک چهره زیبا و جذاب دوست دارد عکس های زندگی روزمره خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کند. خانم تیفانی بیش از 85 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. در حال حاضر خانم تیفانی دانشجوی رشته جامعه شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا است.

🕔 flies #senioryear

Фото опубликовано Tiffany Ariana Trump (@tiffanytrump) Авг 26 2015 в 6:38 PDT

 

مالیا و ساشا اوباما
فرزندان رئیس جمهور فعلی آمریکا حق استفاده از شبکه های اجتماعی ندارد اما رسانه های انگلیسی زبان همیشه زندگی آنها را دنبال می کنند. دختران بزرگ می شوند. مالیا 17 سال دارد و ساشا دختر 14 ساله است. برای همه جالب است این دختران چه کاری را می خواهند بکنند. در حال حاضر خواهران در مدرسه خصوصی Sidwell Friends در واشنگتن درس می خوانند.
در سال 2015 روزنامه «نیویورک پست» خواهر بزرگ را «سمبل صعودی مد» نامید. مالیا مورد توجه مجلات مد و وبلاگ نویسان مد قرار گرفت. حتی یک وبلاگ به نام Malia Obama Is Gorgeous (مالیا اوباما بسیار زیبا است) به مالیا اوباما اختصاص یافته است. در این وبلاگ عکسها از دختر در لباس های مختلف منتشر می شود.
در مورد ارتباط و رفتار مالیا و ساشا با پسران هیچ اطلاعاتی وجود ندارد. در سال 2014 هر دو دختر در رتبه بندی متنفذترین نوجوانان جهان در مقام چهارم قرار گرفتند.

 

گلناره کریموا

گلنارا خانم 43 ساله و لولا خانم 39 ساله دختران اسلام کریموف، رئیس جمهور ازبکستان هستند. دختر کوچک به عنوان یک خانم بشردوست در کشور معروف شده است. خانم گلنارا کریموا مشغول به طراحی مدل های جواهر با برند Guli بوده و به عنوان یک خواننده با اسم Googoosha شناخته شده است. او همچنین رئیس شورای سرپرستی بنیاد غیر دولتی «انجمن فرهنگ و هنر ازبکستان» و در راس سایر سازمان های اجتماعی بوده است.

لیلا علیوا
خانم 30 ساله لیلا بزرگترین دختر الهام علی اف، رئیس جمهور فعلی آذربایجان و نوه حیدر علی اف (رئیس جمهور سابق کشور) و سردبیر یک مجله معروف «باکو» و معاون رئیس بنیاد حیدر علی اف، رئیس سازمان جوانان آذربایجان در روسیه و بنیانگذار بنیاد IDEA (طرح های گفت و گو بین المللی حفاظت از محیط زیست» است.

باربارا برلوسکونی
باربارا خانم 31 ساله یکی از مدیران Fininvest و معاون رئيس باشگاه فوتبال «میلان» است.
زندگی شخصی باربارا، به خصوص روابط دوستی و عشقی با فوتبالیستهای معروف از 16 سالگی اش در مطبوعات مورد بحث قرار گرفت. باربارا با همسرش جورجیو والاگوتسا، یک تجار ایتالیایی دو پسر دارند.
بر اساس اطلاعات منتشره در ویکیپدیا، باربارا با ماریا و یکاترینا، دختران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روابط بسیار صمیمانه دوستی دارد.

جنا هیگر بوش
دختر 34 ساله جورج دبلیو بوش، چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا و همسرش لورا است. در سال 2008 ازدواج کرد و دو فرزند دارد. جنا بیش از 190 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این تعداد دنبال کننده بسیار زیاد است با توجه به اینکه خانم به هیچ کارمعروف نبوده است.

فرانسیس ابوت
تا زمان اخیر یکی از معروفترین نشریات در مطبوعات استرالیایی خبرها در مورد خانواده تونی ابوت، نخست وزیر سابق کشور منتشر نمی کرد.
سیاستمداران آسترالیایی سه دختر دارد. و فقط فرانسیس مورد توجه مطبوعات شده است. معمولا مطبوعات در مورد فرانسیس اخبار با این نوع عنوان منتشر می کند: «فرانسیس ابوت با یک سیگار در دست. آیا پدر از این خبر دارد؟»

مریم نواز
1.71 میلیون دنبال کننده در «توییتر» صفحه خانم مریم 42 ساله، دختر نخست وزیر فعلی پاکستان را می خوانند. او بدون شک یکی از معروف ترین زنان کشور است.
مریم نواز پس تحصیل در دانشگاه پنجاب در رشته «ادبیات انگلیسی» وارد سیاست شده است. او مسئول بر اجرای برنامه های نخست وزیر برای حمایت و پشتیبانی جوانان با استعداد است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала