تولید اتومبیل های گوگل توسط فورد

© REUTERS / Googleتولید اتومبیل های گوگل توسط فورد
تولید اتومبیل های گوگل توسط فورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوگل و فورد( Google و Ford ) کارخانه ی مشترکی برای تولید اتومبیل های خودکار تاسیس می کنند . از این اتومبیل ها می توان به عنوان تاکسی استفاده کرد. Yahoo Autos به نقل از منابع ویژه ای این خبر را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات سه منبع این روزنامه که با طرح های شرکت آشنا هستند ، در خصوص شراکت دو سازمان آمریکا به طور رسمی در ژانویه و در زمان نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) در لاس وگاس اعلام خواهد شد. گمان می رود که توافق جنبه ی منحصر به فردی نداشته و در آینده گوگل می تواند از حمایت سایر شرکای تولید کننده نیز بهره مند شود.

همکاری سود متقابل برای هر دو شرکت به همراه دارد. فورد سال های طولانی است که با سیستم های خود برای تولید اتومبیل های خودکار آزمایش می کند اما بدون کمک گوگل در زمینه ی طراحی به نظر می رسد که موفقیت های خاصی بدست نخواهد آورد.

این جستجوگر تجربه ی تولید گسترده چیزی مانند نوت بوک بزرگ ندارد و ایجاد قدرت تولیدکننده برای تهیه ماشین نیازمند سرمایه گذاری بوده و بیشتر از یک سال زمان لازم است.

پیشتر در سال 2015 موسس گوگل سرگی برین بیان داشت که شرکت به دنبال شریک تولید کننده برای تهیه ی اتومبیل های خودکار خود است. در این شرکت معتقدند که با توسعه ی ماشین های خودکار می توان از 33000 حادثه رانندگی فقط در آمریکا که با مرگ همراه است جلوگیری نمود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала