در هفته وحدت 256 هزار بیمار از خدمات درمانی 10 بیمارستان صحرایی بهره مند شدند

© Fotolia / Borna_MirView of the Tehran, Iran
View of the Tehran, Iran - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: دو هزار و 709 عمل جراحی طی چهار روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در 10 بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان انجام شد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده اظهار داشت: در این مدت 255 هزار و 418 بیمار از خدمات درمانی 10 بیمارستان صحرایی بهره مند شدند.
وی گفت: همچنین در این مدت چهار زایمان طبیعی در تعدادی از بیمارستان های صحرایی مستقر در سیستان و بلوچستان انجام شده است.
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: این بیمارستان های صحرایی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از جمله شندل هیرمند، جزینک زهک، لادیز میرجاوه، جالق و سیرکان سراوان، پارود سرباز، دلگان، فنوج و زرآباد کنارک و منطقه چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج جنوب استان کرمان به مدت یک هفته آماده خدمات رسانی به نیازمندان هستند.
سرهنگ پاسدار حسن زاده بیان کرد: استقرار بیمارستان های صحرایی یکی از ماموریت های مهم سپاه با هدف ارتقا سطح سلامت بیماران، ارائه خدمات بیشتر پزشکی و درمانی به نیازمندان در مناطق محروم و دور افتاده است.
وی اظهار داشت: حدود یکهزار و 160 پزشک و کادر درمانی از نقاط مختلف کشور در قالب این بیمارستان های صحرایی به مردم محروم سیستان و بلوچستان و کرمان خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: تمام بخش های تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه بهترین خدمات به نیازمندان در قالب این بیمارستان های صحرایی پیش بینی شده است.
بر اساس این گزارش تیم های پزشکی و متخصصان مستقر در بیمارستان های صحرایی از استانهای تهران، مشهد، کردستان، تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و غیره به مدت یک هفته در مناطق یادشده به بیماران خدمات پزشکی ارائه می دهند.
نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب کشور از سال 88 تا آغاز هفته وحدت امسال 19 بیمارستان صحرایی و 10 بیمارستان جدید ویژه این هفته راه اندازی کرده است.
این 29 بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، بخشی از استان کرمان و شرق استان هرمزگان راه اندازی شده است.
حوزه استحفاظی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور مستقر در سیستان و بلوچستان شامل مناطق مختلف این استان، بخشی از استان کرمان از جمله بم، جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، نرماشیر و فهرج و بخشی از استان هرمزگان و همچنین جنوب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان به شمار می رود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала