نخست وزیر هند: پوتین آدمی نیست که به حرفش عمل نکند

© REUTERS / Yuya Shinoنریندر مودی
نریندر مودی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نارندامودی، نخست وزیر هند در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «Vesti 24» درباره روابط روسیه و هند صحبت کرده و همچنین عقیده خود درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را در میان نهاد.

مودی گفت: " روسیه در زمان بحران یا صرفا هنگام بروز نیاز به وجود دوست، در کنار ما بوده است. ما هیچگاه در انتظار چگونگی واکنش روسیه نسبت به مسائل گوناگون نبوده ایم چون می دانستیم که مسکو از ما حمایت خواهد کرد. بین ما همواره اعتماد کامل وجود داشته، وجود دارد و وجود خواهد داشت".
به عقیده نخست وزیر هند، در نتیجه این امر ، مشارکت استراتژیک دو کشور به سطح جدید رسیده و رشد آن ادامه دارد.
مودی افزود:" این درست است که من با پوتین به خوبی آشنا هستم. تمام جهانیان وی را رهبر قوی و قاطعی می دانند و مهم تر از همه پوتین قادر به دوستی بوده و از توانایی نادر فداکاری به خاطر دوست برخوردار است. کمتر کسی به این کار قادر است".
نخست وزیر هند خاطرنشان ساخت پوتین در نتیجه داشتن این توانایی می تواند با هررهبر و هر کشور جهان روابط اعتماد آمیزی برقرار کند. مودی تاکید کرد وی و رئیس جمهور روسیه به هم اعتماد دارند.
نارندامودی گفت:" یک خصلت دیگر پوتین گشاده رویی وی است. وی آدمی نیست که به حرف خود عمل نکند. وی هر چیزی را که فکر می کند ، به زبان می آورد و برایش فرق نمی کند که کسی از این خوشش بیاید یا نه".
نخست وزیر هند تاکید کرد کشور وی همواره روسیه را دوست نزدیک خود می داند و ولادیمیز پوتین به این دوستی جان تازه ای بخشیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала