حمایت روسیه و ایران از معاملات به ارزهای ملی

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر Петербургский международный экономический форум 2015 (ПМЭФ). День второй
Петербургский международный экономический форум 2015 (ПМЭФ). День второй - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آژانس بیمه وام های صادراتی و سرمایه گذاری های روسیه و شرکای ایرانی ان درباره تضمینات متقابل معاملات به ارزهای ملی به توافق رسیدند.

آلکسی توپانوف، مدیر آژانس بیمه وام ها صادراتی و سرمایه گذاری ها، شرکت وابسته به بانک اقتصاد خارجی روسیه ضمن اعلام این مطلب به خبرگزاری "تاس" گفت افزایش حجم معاملات به ارزهای ملی و بدون شرکت بانک های کشور های ثالث، یکی از روش ها برای دور زدن محدویت های موجود برای محاسبات با ایران است.
آقای توپانوف خاطرنشان ساخت:" ما تلاش خواهیم کرد معاملات به ارزهای ملی صورت بگیرد..وظیفه اصلی ما اینست که صادارت ایران به روسیه… با استفاده از روبل و دلار و از طریق حساب های حواله ای در بانک های روسیه صورت بگیرد".
مدیر آژانس بیمه وام ها صادراتی و سرمایه گذاری هاافزود طرح محاسبات به ارزهای ملی فقط به شرط پایدار خواهد شد که حجم وردات روسیه از ایران همطراز حجم صادرات باشد.
آژانس بیمه وام ها صادراتی و سرمایه گذاری های روسیه به حمایت از صادرات و سرمایه گذاری ها در برابر ریسک ها و خطرات تجاری و سیاسی اشتغال دارد و با صندوق ضمانت صاردات ایران در این زمینه همکاری می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала