رونمایی از هواپیمای مسافربری جدید روسی МС-21 در بهار سال 2016

© Sputnik / Alexey Kudenkoروسیه شش هواپیمای مسافربری МС-21 را به مصر می فروشد
روسیه شش هواپیمای مسافربری МС-21 را به مصر می فروشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای مسافربری جدید روسی МС-21 که مخصوص پرواز در مسیر های کوتاه و متوسط است، در سه ماهه اول سال 2016 برای اولین بار به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. این مطلب را شرکت متحده هواپیما سازی روسیه اعلام کرد.

پیشتر در نظر بود از МС-21 در اواخر سال 2015 رونمایی شود اما این زمان به تاخیر افتاد. سرگئی لوکتیونوف، سخنگوی رسمی شرکت متحده هواپیما سازی روسیه به روزنامه روسی "ایزوستیا" اعلام کرد در همانطوری که قبلا نیز در نظر بود اولین پرواز هواپیمای مسافربری جدید روسیه در سال 2016 صورت خواهد گرفت. قبلا دمیتری روگوزین، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرده بود اولین پرواز МС-21 در ماه آوریل 2016 انجام خواهد شد.
سخنگوی رسمی شرکت متحده هواپیما سازی روسیه اطلاع داد:" مونتاژ بال هواپیمای МС-21 که با استفاده از فناوری نوین vacuum infusion ساخته می شود، در شهر اولیانوفسک روسیه رو به پایان است. این روش امکان کاهش وزن هواپیما را به وجود آورده و در آن از میخ ها و پیچ مهره های کمتری استفاده می شود که امکان طراحی بهتر بال و صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان حدود 6 تا 8 درصد در مقایسه با نمونه های مشابه بین المللی را به وجود می آورد".
سرگئی لوکتیونوف خاطرنشان کرد تا به حال هیچکس در جهان از چنین فناوری هایی در ساخت قطعات بزرگی همچون بال هواپیما استفاده نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала