پوتین 3 دسامبر پیام سالانه خود به پارلمان روسیه را ایراد خواهد کرد

© Sputnik / Mikhail KlimentievПрезидент РФ Владимир Путин в Александровском зале Большого Кремлёвского дворца
Президент РФ Владимир Путин в Александровском зале Большого Кремлёвского дворца - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز 3 دسامبر 12 مین پیام سالانه خود را به پارلمان کشور (متشکل از مجالس دوما و شورای فدراسیون) ایراد خواهد کرد. سخنرانی رهبر سوریه ساعت 12 و 30 دقیقه فردا به وقت تهران آغاز خواهد شد .

به عقیده سرگئی ناریشکین، رئیس دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه، پوتین در پیام خود پیشنهاداتی در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی و همچنین تشویق رشد اقتصادی ، دفاع از حقوق و آزادی های شهروندان و حمایت اجتماعی مطرح خواهد کرد که در دستور کار دوما قرار خواهند گرفت.
ناریشکین گفت ایراد پیام سالانه پوتین در روز حقوقدان در روسیه که مصادف با 3 دسامبر است، سمبولیک و داری معنای خاص است. رئیس مجلس نمایندگان پارلمان روسیه معتقد است تمام جامعه از رئیس جمهور روسیه انتظار دارد نع قط به ارزیابی های سیاسی مبرم و سنجیده بپردازد بلکه پیشنهاداتی را مطرح سازد که در دستور کار دوما در آینده نزدیک قرار بگیرند.
پیام سالانه رئیس جمهور روسیه بطور سنتی در کرملین و در حضور تمام اعضای هیئت حاکمه سیاسی کشور از جمله مقامات دفتر ریاست جمهوری ، نمایندگان مجالس دوما و شورای فدراسیون و استانداران ایراد می شود. بیش از یک هزار نفر در این مراسم حضور خواهند داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала