تشریح محدودیت های ترافیکی اجلاس گازی تهران

© Sputnik / Alexei Druzhininتشریح محدودیت های ترافیکی اجلاس گازی تهران
تشریح محدودیت های ترافیکی اجلاس گازی تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام آماده باش صد در صدی نیروهای راهنمایی و رانندگی از آغاز محدودیت های ترافیکی در پایتخت ویژه برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر: محدودیتهای در نظر گرفته شده تا پایان اجلاس، ساعت ۲۱ امشب ادامه خواهد داشت و ماموران پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور حضور فعالی در این محدوده خواهند داشت.
وی گفت: این محدودیت های ترافیکی در مناطق شهرداری یک، دو و سه تهران و مسیرهایی که به محل برگزاری اجلاس منتهی می شود به اجرا درآمده است.

نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تهران آغاز شد - اسپوتنیک ایران
نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تهران آغاز شد
 سرهنگ عابدی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و از ساعت ۱۴ امروز بطور کامل ممنوعیت تردد تا پایان زمان برگزاری اجلاس خواهیم داشت خاطرنشان کرد: در طول بزرگراه شهید چمران از نیایش به سمت شمال تا پل پارک وی مسیر رفت و برگشت و نیز بزرگراه مدرس از صدر به سمت شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت از تردد هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری می شود.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان های یمن و رشید فضل الله نیز این محدودیت های تردد وسایل نقلیه اعمال شد.
وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای شهروندانی که قصد عزیمت به محدوده های فوق را دارند، گفت: شهروندان باید برای رسیدن به قصد مورد نظرشان از بزرگراه های همت و حکیم به سمت شرق و از بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به سمت شمال تهران تردد کنند.
سرهنگ عابدی افزود: شهروندانی که قصد تردد از شمال خیابان ولی عصر به جنوب و منطقه غرب تهران را دارند می توانند از پل پارک وی و بزرگراه شهید مدرس جنوب به سمت مقصدشان عزیمت کنند.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با درخواست از شهروندان برای تردد کمتر تا زمان اتمام اجلاس به آنان توصیه کرد: تا حد ممکن از سفرهای غیر ضروری در محدوده یاد شده پرهیز کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала