فرانسه از پیشرفته ترین مینی پهپاد شناسایی رونمایی کرد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworth, Fileفرانسه از پیشرفته ترین مینی پهپاد شناسایی رونمایی کرد
فرانسه از پیشرفته ترین مینی پهپاد شناسایی رونمایی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شزکت فرانسوی Thales در نمایشگاه Milipol-2015 در پاریس از جدیدترین و پیشرفته ترین مینی پهپاد شناسایی به نام Spy'Ranger که برای نیروهای مسلح و سرویس های امنیتی ساخته شده، رونمایی کرد.

این پهپاد کوچک مجهز به دستگاه پرواز دارای درایو الکتریکی ، پیشرفته ترین وسایل برای نظارت بر خط جبهه و سیستم مدیریت و نرم افزار آزمایش شده در میدان نبرد است. فقط یک اپراتور برای کار با پهپاد کفایت می کند.اطلاعات دریافتی از پهپاد رمز گذاری می شود تا از ورود افراد متفرقه به یسیتم جلوگیری شود که به گفته طراحان هنگام اجرای عملیات اطلاعاتی در سرزمین بیگانه و در شرایط مجهز بودن دشمن به تجهیزات خوب دارای اهمیت خاصی است.

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="fr" dir="ltr"><a href="https://twitter.com/hashtag/Thales?src=hash">#Thales</a> dévoile le drone de reconnaissance Spy&#39;Ranger <a href="https://t.co/fhWzcWP9r4">https://t.co/fhWzcWP9r4</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/milipol?src=hash">#milipol</a> <a href="https://t.co/2sHzpWvBxs">pic.twitter.com/2sHzpWvBxs</a></p>&mdash; L&#39;Usine Digitale (@LUsineDigitale) <a href="https://twitter.com/LUsineDigitale/status/666927489671897088">November 18, 2015</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала